אינסטגרם משפרת את ממשק ההודעות
אינסטגרם משדרגת את האופן בו אנחנו יכולים לתקשר ברשת החברתית הכי פופולארית לתמונות, ומציעה שליחת הודעות אישיות למשתמשים. בחודשים האחרונים אינסטגרם חידשה לא מעט תכונות ביניהן העדכון של אינסטגרם בגדלי התמונות, וזאת לאור השינוי המשמעותי שעשתה – חשיפת ממשק הפרסום הממומן (עם פייסבוק). אפשר לומר שמהרגע הראשון שהיא פרצה לחיינו היא נמצאת במגמת עליה תמידית, נוכל לראות זאת בצילום הבא הנלקח מ Google Trends:
השינויים הבולטים באינסטגרם
היכולת לתקשר באופן אישי ברשתות החברתיות היא ברורה. המפגש עם כמות גדולה של אנשים בצורה מקוונת חייב לתת לנו גישה ליצירת קשר, משתמשים בגילאים צעירים (אינסטגרם היא ערוץ חזק עבורם) מתלהבים מתוכן אבל יותר מכל מעדיפים לנהל את השיחות שלהם שם. עד היום התקשורת היתה ברמת התגובות וההצבעות. נתונים עדכניים מראים כי משתמשי סמארטפון נוהגים לבלות 85% מהזמן שלהם בשימוש אפליקציות שונות באמצעות העברת הודעות. פונקציה זו היא הנפוצה בשימוש היום יומי שלנו ברשתות החברתיות השונות, ואם נקשור את זה לבשורות הטובות על עדכונים חדשים בדפים העסקיים בפייסבוק, נוכל לסכם… פייסבוק ואינסטגרם רוצות אותנו מאוד – אצלן, והשיווק באינסטגרם מצריך תוכנית להגברת מעורבות דרך הודעות.
אז מה חדש באינסטגרם
הודעות שרשרת
העדכון הראשון הוא שרשור הודעות. תכונה זו דומה מאוד לתכונה הקיימת במסנג'ר של פייסבוק. תכונה זו משפרת ומקצרת את זמן התגובה, נוכל להעביר תמונות שצולמו בזמן אמת כתגובה לחברים ולקבוצות.
שיתוף פנימי
תכונה נוספת שאינסטגרם עדכנה בגירסה האחרונה שלה היא האפשרות לשתף תמונות ישירות לחברים. כך שאם ראיתם יעד תיירותי שבא לכם לנסוע אליו, תוכלו להעביר את הפרסום בהודעה אישית, התמונה תופיע כחלק מהשיחה שלכם.
שליחת מיקומים והאשתגס
רוצים להעביר מיקום למישהו, האשתג פופולארי? תוכלו לעשות את זה בקלות באמצעות האייקון של החץ בצד הימני העליון.
יצירת קבוצות באינסטגרם
כן, הרעיון לתקשר עם קבוצת אנשים (כמו בפייסבוק) הוא כיפי. כדי ליצור קבוצה עליכם לבצע את הפעולות הבאות: ללחוץ על מערכת ההודעות >> יצירת הודעה >> להקליד שמות >> ליצור שם לקבוצה, ויש לכם מעין וואטסאפ קטן באינסטגרם.
כאן ועכשיו...
אפליקציות כמו Facebook messenger, WhatsApp ,Snapchat הן הכוכבות הגדולות ברשימת ההורדות, מה שמחזק את העובדה שאנו מעדיפים התקשרות מהירה וקצרה. מבין הבולטות נמנית כמובן פייסבוק שפרסמה תכונות חדשות במסנג'ר שיסייעו למותגים להגביר את האינטראקציה עם לקוחותיה. גם מנהלי משאבי אנוש וגיוס יכולים לנצל את הבמה לטובת גיוס עובדים דיגיטלי ברשתות החברתיות.
לפני מספר שבועות פרסמתי על העדכון הבולט שטוויטר הסירה את המגבלה של 140 תווים בשירות ההודעות הפנימי וגם התעדכנתי בשינוי של לינקדאין בנושא (מקווה לכתוב עליו בהקדם) לסיכום, הרשתות החברתיות מבינות כמה חשובה חווית המשתמש ברשת, ושהן אמורות להיות כלי תקשורת יעיל כדי שהגולשים לא ימאסו בהן.
כמנהלי מדיה חברתית, עדכונים אלו יעזרו לכם להעביר מספרי לקבוצות של אנשים בצורה קלה ונעימה. אם מישהו מתעניין למשל במוצר של החברה אותה אתם מנהלים, תוכלו להעביר תמונה מיידית ובכך לשפר את ההמרות.
בהצלחה!
לפרטים נוספים לחצו: קורס אינסטגרם לבעלי עסקים או מסלול הלימוד המלא בקורס שיווק דיגיטלי קצר
לומדים שיווק דיגיטלי
קורס שיווק דיגיטלי
כשאתם מחליטים לקחת את השליטה אל הידיים שלכם, לשווק את עצמכם ולשלוט בעולם הדיגיטל ללא מתווכים.
סדנת Instagram
אינסטגרם - רשת חברתית חסרת מעצורים, צבעונית וממגנטת. דורשת יותר תמונות וסרטונים ולא מתפשרת על האשטאגס. מעוניינים להרחיב את הידע באינסטגרם? לחצו כאן
סדנת Linkedin
לינקדאין - רשת חברתית עסקית מובילה בעולם שהחליפה את התפקיד בשנים האחרונות ממגייסת משרות למשווקת רשמית. על השיווק בלינקדאין, אפשרויות הגיוס, נטוורקינג ועוד.
סדנת פרסום ב Facebook
פייסבוק היא הרשת החברתית הכי פופולארית בישראל. די מנסה להיכנס לנעליה של גוגל ומציעה שלל כלים לפרסום ולשיווק עסקים ולמיתוג עצמי, במה לחדשות וקהילות