תיקיית האחר בפייסבוק OUT - הודעות במסנג'ר IN
פייסבוק תנחיל בקרוב שינוי בתיבת ההודעות בפרופילים ותבטל את תיקיית ה Other בתיקיית הדואר הכנס – Inbox. עד כה, כל משתמש היה יכול להגדיר סינון שיקבע מה פייסבוק יכולה להציג עבורו בתיבת הדואר. לאחר מספר בדיקות שפייסבוק ביצעה ב 5 השנים האחרונות מאז שחשפה את התיקיה בשנת 2010 היא הגיעה למסקנה שתיקיית האחר לא ממש תורמת – כי עיקר ההודעות שהתקבלו כמעט ולא זכו ליחס.
מרגע השינוי, הודעות מאנשים שאנו לא מכירים יסומנו בתיבת הדואר הנכנס כבקשות ב Facebook Messenger (התראה), מה שיסב את תשומת ליבנו לפניות ולהזדמנויות חדשות לתקשר עם משתמשים לא מוכרים. לפי דבריו של סמנכ"ל פייסבוק David Marcus פייסבוק תמשיך להילחם בחוזקה במפיצי הספאם.
בקשת הודעות במסנג'ר IN
תחת דואר נכנס בשירות ההודעות במסינג'ר תופיע לכם בקשה ממשתמש X, תוכלו ללחוץ על שמו ולראות נתונים כללים כגון פרטי העיר, מקום העבודה, או חברים משותפים וכמובן את ההודעה. היתרון – אותו שולח לא יקבל התראה אם קראת את ההודעה או לא.
תיקיית האינבוקס: Other - כמה צעדים אחורה...
תיקיית Inbox בפייסבוק נועדה כדי להציג הודעות שמשתמשי הרשת שלחו אלינו, פייסבוק ניתבה את ההודעות הרלוונטיות לתיבת הדואר הנכנס ואת הרלוונטיות פחות – לתיקיית ה – Other.
לטענתה, הניתוב בוצע על סמך אותות חברתיים פנימיים, חלקם אלגוריתמיים (לטובת סינון דואר זבל) וחלקם מתייחסים לקשרים חברתיים (לדוגמה קבלת הודעות מחברים של חברים). כדי להפחית את התוהו ובוהו של שליחת הודעות ספאם בפייסבוק, היא ביצעה בדיקה בארצות הברית בלבד בה הטילה עלות כספית על משתמשים שרצו ליצור קשר עם משתמשים שהם לא מכירים (שוב, כדי להילחם בספאם). הרעיון: לבחון מה קורה במקרים בו משתמשי פייסבוק רוצים לתקשר בנושאים כמו מציאת עבודה וגיוס עובדים בפייסבוק, חוות דעת לאחר השתתפות באירוע וכו'.
קבלתם הודעת ספאם? דווחו עליה לפייסבוק!!!
אם קיבלתם הודעה ממשתמש שאתם רוצים לדווח עליה, כל מה שעליכם לעשות הוא ללחוץ על גלגל השיניים ולבחור באפשרות דווח על דואר ספאם או העבר לבדיקת הרשת. כך זה נראה בפועל:
תיבת ההודעות בפייסבוק – הכל עניין של הגדרות פרטיות
בהגדרות החשבון של הפרופיל האישי בפייסבוק, ניתן להגדיר את סוג הסינון שאנו מעוניינים להפעיל בחשבון. תחת כלים והגדרות עבור פרטיות, נמצא שדה 'מי יכול ליצור איתי קשר' בו פייסבוק מציעה לנו 2 סוגי סינון:
- סינון בסיסי
- סינון קפדני
כך נראה פאנל הגדרות הפרטיות של תיבת ההודעות בפייסבוק:
לסיכום...
גל השינויים בפייסבוק מחזק את שמה הטוב (?) ומשאיר אותה כל הזמן על המפה, ואותנו העוסקים בשיווק דיגיטלי – עם האצבע על הדופק.
מרגע השינוי, הודעות מאנשים שאנו לא מכירים יסומנו בתיבת הדואר הנכנס כבקשות ב Facebook Messenger (התראה), מה שיסב את תשומת ליבנו לפניות ולהזדמנויות חדשות לתקשר עם משתמשים לא מוכרים. לפי דבריו של סמנכ"ל פייסבוק David Marcus פייסבוק תמשיך להילחם בחוזקה במפיצי הספאם. ואני מקווה שעוד רשתות חברתיות יילחצו בהצלחה בתופעה.
מבטיחה לעדכן כל שינוי נוסף שנראה באופק!
מדריכים לשיווק דיגיטלי
המדריך לשיווק באינסטגרם
אינסטגרם, הבת המאומצת של פייסבוק, צובעת לנו את הרשת בצבעים ובמסננים. מלאה בסטורי, וידאו, האשטאגס ומלא משפיענים. לחצו כאן למדריך לשיווק ולפרסום באינסטגרם
המדריך לשיווק בפייסבוק
כן, פייסבוק שבתה אותנו בקסמיה. התמכרנו, לא יכולים בלי. עם שלל אופציות לשיווק עסקים בפייסבוק, קידום ומכירות היא לא משאירה לנו ברירה. איך לשווק בפייסבוק.
המדריך לשיווק בפינטרסט
פינטרסט, הרשת החברתית הממכרת, הראשונה מבין הרשתות החברתיות שאיפשרה רכישה, בעלת כלי ויזואלי מרשים לחיפוש ואיתור פריטים. כל מה שרציתם לדעת על שיווק בפינטרסט