לינקדאין המובילה בגיוס הדיגיטלי
השימוש בלינקדאין במדינת ישראל תופס תאוצה ב-4 השנים האחרונות. כידוע, לינקדאין הינה זירה בינלאומית ומככבת בלא מעט מדינות, עם למעלה מ-700 מיליון פרופילים . היא הוקמה בשנת 2003 ועובדת "סביב השעון" כדי להרחיב ולייעל את התכונות והשירותים למחפשי עבודה, מגייסים, מנהלי שיווק ומכירות ובעלי דעה. משתמשים מוזמנים להתחבר, לשתף מידע ולקיים אינטראקציה זה עם זה בסביבה הוירטואלית ע"י יצירת פרופילים אישיים, הצטרפות או יצירת קבוצות, ובניית מערכות יחסים בעזרת המעורבות בתוכן ומערכת ההודעות. בנוסף לכל זה, לינקדאין היא שחקן משמעותי בעולם הקריירה ובלוטת על פני רשתות חברתיות אחרות.
ככל שלינקדאין ממשיכה לצמוח ולהתפתח, היא צפויה להישאר המובילה בתחום הפיתוח המקצועי, ולספק הזדמנויות חדשות לאינטראקציה עסקית, גיוס דיגיטלי ופרסום.
7 סיבות שמנהלי HR צריכים נוכחות בלינקדאין
לינקדאין משתמשת באלגוריתמים מבוססים בינה מלאכותית (AI) – כדי להתאים למחפשי עבודה משרות ולהמליץ להם על הזדמנויות עבודה מתאימות, לינקדאין מפעילה את יכולה של הבינה המלאכותית. משתמשים שיוצרים פרופיל לינקדאין מזינים מידע המכיל את ניסיון העבודה, ההשכלה, הכישורים ופרטים נוספים. האלגוריתמים של LinkedIn מנתחים את המידע ומשווים אותו לדרישות והכישורים המפורטים במודעות הדרושים ובכך מגבירים את הסבירות להתאמה. וזו הסיבה לדייק את מודעת הדרושים שאתם מעלים בלינקדאין ולא לשכפל אותה מפרסומים אחרים ולעשות שימוש במילות מפתח ונרדפות. הבינה המלאכותית בלינקדאין עובדת לטובתכם.
לימוד ופיתוח קריירה: לינקדאין מבינה את הצורך בלימודים לטובת שדרוג התפקיד ו/או מציאת אחר, ומציגה מערכת למידה הנקראת 'LinkedIn Learning' (בעבר שמה היה 'Lynda') כדי לספק לאנשי מקצוע דרך קלה וגמישה לגשר על הפער וחוסר ההתאמה בין הכישורים שמעסיקים דורשים לבין הכישורים שיש להם. ה- LinkedIn Learning מציעה גם קורסים בנושאי מיומנויות רכות והתפתחות אישית, כגון מנהיגות, תקשורת וניהול זמן, מה שמחזק את העובדה שמיומנויות רכות לא פחות חשובות ממיומנויות קשות (טכניות).
מיתוג מעסיק: באחריות כל הארגון לקדם את תחום מיתוג המעסיק. כיום, מחלקת משאבי אנוש פועלת למינוף המוניטין והתדמית שהארגון מציג לעובדים פוטנציאליים, החל מתרבות החברה והערכים ועד לחוויית העובדים ויצירת אסטרטגיית גיוס דיגיטלית. בעוד שמחלקת משאבי אנוש ממלאת תפקיד מרכזי בפיתוח וניהול מותג המעסיק, חשוב שגם מחלקות אחרות, כמו מחלקת השיווק והפיתוח העסקי יהיו מעורבות במסע השיווק בלינקדאין. הסיבה לכך היא שמותג המעסיק משפיע לא רק על יכולת הארגון למשוך ולשמר כישרונות מובילים, אלא גם משפיע על המוניטין של הארגון ותדמית המותג כולו.
- מעקב אחר חדשות בתעשייה: משתמשי לינקדאין יכולים לעקוב אחר חדשות התעשייה ולהישאר מעודכנים בהתפתחויות האחרונות בתחומם. זהו אחד היתרונות המרכזיים בשימוש בלינקדאין כפלטפורמת רשת מקצועית ע"י מעקב אחר מובילי דעה, השתייכות לקבוצות בלינקדאין. מעקב אחר האשתגס ספציפיים בתחומם. עבור מנהלי משאבי אנוש וגיוס, זה המקום להשתדרג בגיוס בלינקדאין עם שיטות חדשות ומומלצות.
נטוורקינג והתקשרויות: חיבור עם אנשי מקצוע אחרים הוא אחד מנקודות החוזקה של הרשת. ניתן לבצע חיפוש באמצעות מילות מפתח, תפקידים, שמות של חברות, אנשים שהשתייכו מקומות עבודה מסויימים בעבר, קבוצות ועוד . זה מאפשר למשתמשים למצוא אנשים שעובדים בתעשייה או שעשויים להתעניין במוצרים ושירותים, ובדיוק כמו ברשתות חברתיות אחרות אפשר למצוא אנשים מן העבר, חברים לכיתה או ממסגרות אחרות. תכונה נוספת ומועילה היא "אנשים שאתם עשויים להכיר" המציעה קשרים פוטנציאליים על סמך הרשת הקיימת של המשתמש ותחומי העניין המשותפים.
להיות מובילי דעה: פרסום תוכן מקצועי ובעל חשיבות יכול להגדיל את טווח החשיפה והמעורבות ובעקבות כך להגדיל את כמות העוקבים. יצירת נוכחות מקצועית ושדרוג פרופיל לינקדאין תורמים ישירות לפיתוח קשרים. מנהלי משאבי אנוש וגיוס יכולים להפוך למובילי דעה ולמצב את המותג האישי.
הכרות עם מועמדים: התוכן בפרופילים של מחפשי עבודה לרב ציבורי. מנהלי משאבי אנוש וגיוס יכולים בקלות להכיר את יכולתו המקצועית של מועמד ולבחון התאמה על סמך תפקידי העבר, תוכן שהוא פרסם, חיבור לקבוצות, רשת הקשרים, המלצות בלינקדאין וכדומה.
לסיכום...
לא רק מנהלי גיוס ומשאבי אנוש צריכים להיות בלינקדאין, אלא כלל העובדים של החברה צריכים נוכחות למיתוגה ולעשות בלינקדאין שימוש למטרות עבודה (למשל לינקדאין מתאימה גם לאנשי מכירות). הפחד שעובדים יתחילו לחפש עבודה או יעזבו בגלל חיזור מצד מגייסים אחרים הוא קיים, אבל כמעט כל עובד שהגיע יכול להיות מנוי להצעות עבודה מאתרי דרושים ו/או להיות מקושר לקבוצות ממוקדות משרות. שחררו.
לפרטים על סדנת לינקדאין מקצועית הקליקו
לסדנת לינקדאין או קורס גיוס דיגיטלי, השאירו פרטים
עוד על קורסים וסדנאות למנהלי HR
סדנת לינקדאין - קורס Linkedin
לינקדאין - רשת חברתית עסקית מובילה בעולם שהחליפה את התפקיד בשנים האחרונות ממגייסת משרות למשווקת רשמית. על השיווק בלינקדאין, אפשרויות הגיוס, נטוורקינג ועוד.
סדנת גיוס בלינקדאין - קורס גיוס Linkedin
לינקדאין - רשת חברתית עסקית מובילה בעולם שהחליפה את התפקיד בשנים האחרונות ממגייסת משרות למשווקת רשמית. על השיווק בלינקדאין, אפשרויות הגיוס, נטוורקינג ועוד.
סדנת גיוס באינסטגרם - קורס Instagram
אינסטגרם - רשת חברתית חסרת מעצורים, צבעונית וממגנטת. דורשת יותר תמונות וסרטונים ולא מתפשרת על האשטאגס. מעוניינים להרחיב את הידע באינסטגרם? לחצו כאן
סדנת גיוס בפייסבוק Facebook
פייסבוק היא הרשת החברתית הכי פופולארית בישראל. די מנסה להיכנס לנעליה של גוגל ומציעה שלל כלים לפרסום ולשיווק עסקים ולמיתוג עצמי, במה לחדשות וקהילות