מומחית לשיווק דיגיטלי ומנטורית לעסקים, מובילת קורס שיווק דיגיטלי, מרצה ללינקדאין, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר, פינטרסט, גיוס עובדים, קידום אתרים, יוטיוב ועוד. 052-6351675.
מיתוג מעסיקים ימשיך לככב בשנת 2024 מכיוון שהוא ממלא תפקיד מרכזי בגיוס עובדים ושימורם. לבניית מותג מעסיק מקצועי יתרונות רבים, ביניהם: יצירת מוניטין חיובי, שקיפות ואותנטיות, טיפוח מערכות יחסים עם עובדים קיימים, שיתוף והפצת תוכן.
לפני שאתם יוצרים תכנית לפיתוח מיתוג מעסיק, אתם צריכים לבחון אילו ערכים ומסרים אתם רוצים להציג. לאחרונה ביקרתי בחברה גדולה שהערך הגבוה שהיא בחרה להציג – סביבת עבודה משפחתית, נושא נפוץ מאוד שמצריך חשיבה לעומק: הבנת הניואנסים, היתרונות והחסרונות.
רצוי להתייחס למושג "משפחה במקום העבודה" באותנטיות ולקחת בחשבון בנקודות מבט נוספות. בעוד שסביבה משפחתית יכולה לטפח תרבות חיובית במקום העבודה, חיוני לאזן את המסר בתקשורת ברורה ומקצועית, ולחדד את גבולות הפרט. ארגונים יכולים לקדם תחושת אחדות תוך הכרה בחשיבות השמירה על סביבה מקצועית ומכילה שמעריכה תרומת כלל העובדים.
בקורס מיתוג מעסיק נבחר את הערכים החשובים להצגה בתכנית השנתית, נבחן איך להעביר מסרים מקצועיים ועם זאת ברורים לגולשים. כל ארגון יכול להציג סביבת עבודה משפחתית, השאלה הם זה גם מה שהעובדים חושבים (אם התשובה היא לא – אין מה לבחור בערך זה).
אגב מיתוג מעסיק הוא גם נושא מתוך הקורס לגיוס דיגיטלי – למנהלי HR וגיוס.