מומחית לשיווק דיגיטלי ומנטורית לעסקים, מובילת קורס שיווק דיגיטלי, מרצה ללינקדאין, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר, פינטרסט, גיוס עובדים, קידום אתרים, יוטיוב ועוד. 052-6351675.
המדיה החברתית חוללה מהפכה באופן שבו ארגונים מתקשרים עם קהלי היעד שלהם, ואי אפשר להתעלם מההשפעה הענקית שיש לה על מיתוג מעסיקים. השילוב של רשתות חברתיות עם מיתוג מעסיקים פתחה אפיקים חדשים להצגת התרבות, הערכים והזדמנויות העבודה בארגון.
טווח ההגעה של מיתוג מעסיקים הוא הרבה מעבר לגיוס, ומהדהד לאורך כל מחזור חיי העובד. מיקוד בגיוס עובדים בלבד עלול להזניח היבטים מכריעים המשפיעים על שימור העובדים, שביעות הרצון וההסברה. אסטרטגיית מיתוג מעסיק הוליסטית מכירה בכך שהעובדים הקיימים הם אלו המשפיעים על הצלחתו. חוסר התייחסות אליהם באסטרטגיית מיתוג המעסיק יכולה להשפיע לרעה על התרבות הארגונית, לפגוע בדינמיקה הקבוצתית, לאבד מהאותנטיות ולפספס תובנות וחוויות שיכלו לתרום לחידוד המסרים.
הדגשת הגיוון וההכלה, טיפוח ופיתוח העובדים, יצירת סביבת עבודה מועילה, מחזקים את תחושת השייכות והמטרה המשותפת בין העובדים.
זה רק חלק מנושאי הלימוד בקורס מיתוג מעסיק או בסדנת מיתוג מעסיק לארגונים. העובדים הקיימים הם התורמים הגדולים למיתוג מעסיק מנצח, ורתימתם לתהליך תהפוך את הארגון למקום עבודה מבוקש. התחשבות בדעות וברעיונות שלהם יכולים ליצור סביבת עבודה יצירתית עם מסרים מקוריים ומגוונים.