מומחית לשיווק דיגיטלי ומנטורית לעסקים, מובילת קורס שיווק דיגיטלי, מרצה ללינקדאין, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר, פינטרסט, גיוס עובדים, קידום אתרים, יוטיוב ועוד. 052-6351675.
הקשר בין מיתוג מעסיק וחווית מועמד שלובים ומחזקים זה את זה. מותג מעסיק מתייחס למוניטין ולתדמית הארגון כמעסיק: ערכים, תרבות סביבת עבודה והצעת ערך לעובדים וכו', וחווית מועמד מתייחסת לכלל האינטראקציות, התפיסות והרגשות שבהם פוגש מחפש עבודה לאורך כל המסע שלו עם ארגון, מהמעורבות הראשונית ועד לשלבי הגשת הבקשה.
מועמדים נתקלים בארגונים ובחברות דרך אפיקים דיגיטליים שונים: רשתות חברתיות, אתרי דרושים וחיפושים מקוונים. האינטראקציה הראשונית הופכת להיות מרכזית כשהיא נותנת את הטון לכל מערכת היחסים בין המועמד לארגון. ולכן מומלץ ליצור אסטרטגיית מיתוג מעסיק אמינה, שקופה, יצירתית ומזמינה.
ארגונים שבונים מותג מעסיק צריכים לבחון באופן שוטף את ההקבלה בין הסיפור שהם מספרים לבין מה שקורה בפועל. חווית מועמד שלילית לרב נוצרת מחוסר שקיפות, התנהגות לא מקצועית או חוסר התאמה בין הבטחות הארגון לבין מה שקורה בפועל. ואם תבחנו עלות מול תועלת, תזהו שרמת הדיוק באסטרטגיית מותג המעסיק היא החשובה ביותר.
בעולם הגיוס, מנהלי משאבי אנוש ומחלקת ה HR כולה אחראיים ליצירת חווית מועמדים טובה וחיובית. כאשר מותג מעסיק צועק "בואו", ותהליך הגיוס צועק "ברחו", הדרך לכישלון ברורה. קחו אחריות, בחרו מסרים נכונים, אל תפריזו. עדיף ליצור מיתוג מעסיק פחות זוהר מאשר לנצנץ ולהתנדף. לסדנת מיתוג מעסיק אצלכם בארגון או לקורסים וסדנאות למנהלי גיוס ומשאבי אנוש הקליקו כאן