פייסבוק והעדכונים החדשים...עדכון הפרופיל ושידור לייב למשתמשים
פייסבוק ממשיכה לעניין אותנו ומגלגלת מספר עדכונים חדשים בפרופיל האישי שלנו לטובת הנראות בניידים ומיקוד התצוגה של הפרופיל ושמה דגש בעיקר על התוכן המנצח בשנת 2016 – הוידאו.
עדכון הפרופיל האישי – מי אתם חושבים שאתם?
מעתה תוכלו להדגיש את המידע הציבורי אודותכם בפרופיל האישי שיבלוט יותר בתצוגת ניידים, ולהוסיף תיאור חופשי עד 101 תווים ו 5 תמונות נבחרות האהובות עליכם במיוחד. העדכונים החדשים בפרופיל האישי בפייסבוק מאפשרים לנו לבחור איזה מידע אישי נרצה לחשוף עם העולם מעבר לסטטוסים הקיימים תיאור תפקיד, מוסד לימודים, מערכות יחסים.
עריכת המידע בפרופיל האישי בפייסבוק – שדה המכיל 101 תווים – כל מה יש לכם להגיד…
תוכלו לבחור את התמונות האהובות עליכם ולהציג אותן בפרופיל האישי, בכל שלב תוכלו לשנות אותן
חדש!!! סרטוני וידאו בשידור חי בפייסבוק למשתמשים רגילים
סרטוני וידאו הם מבין התכנים הנפוצים ביותר ברשתות חברתיות ובקרב משתמשים דרך הניידים. הזרמת הוידאו בשידור חי בפייסבוק לוקח אותנו עוד צעד קדימה, ומעניק לנו הזדמנות להעביר לעולם חווית בזמן אמת על ידי העלאת וידאו Live וניהול דו שיח תוך כדי עם הצופים.
התכונה של הזרמת וידאו בפייסבוק (שידור חי בפייסבוק – Facebook Live) היתה נגישה בתחילה לאנשי ציבור ולידוענים שהפרופיל שלהם אומת על ידה, ולאחר מכן היא הפכה להיות נגישה לכלל המשתמשים בארצות הברית.
בתאריך 18/2/2016 התפרסמה ידיעה המאשרת את גלגול התכונה לשאר המקומות בעולם (לאחר שפייסבוק הודיעה כי גם המאמרים המיידיים נגישים לכולם למשתמשים בניידים) ובקרוב היא תתעדכן גם בישראל למשתמשי פייסבוק שיש להם אייפון, וזאת לאחר רצף של עדכונים המתייחסים להפצת תוכן וידאו בבמה שלה, כגון יכולת הצגת סרטוני 360 מעלות בפייסבוק, סרטוני סוף שנה וכו'.. שגורמים למספרים רק לעלות. נכון להיום, מדברים על יותר מ 65% צפיות בסרטונים בפייסבוק שמתקיימות דרך ניידים וברור שבחצי השנה הקרובה נרגיש את העליה.
וידאו בשידור חי בפייסבוק, איך זה עובד?
משתמש יכול לבחור בראש ובראשונה למי הוא רוצה לשדר את הסרטון בשידור חי. תוך כדי העלאת הסרטון, המשתמש יכול לראות את מי מבין הצופים מעורב בו ולהגיב. סרטון הוידאו יהיה נגיש גם לאחר שידורו – והוא יישמר על ידי פייסבוק בציר הזמן.
איך יודעים שיש לכם אפשרות של שידור חי לסרטון בפייסבוק?
חפשו מבין האייקונים הקיימים ב'אפשרויות פוסט' את האייקון הבא:
לסיכום...
פייסבוק – זירה חברתית ממגנטת, כולם כבר שם ולא קשה לסחוף את ההמונים ולרגש אותם. פייסבוק לא חידשה את עולם הזרמת הוידאו החי, עושות את זה במקביל גוגל פלוס, פריסקופ ומירקט, רק שלהבדיל מהן פייסבוק מצליחה לכבוש את המשתמש הישראלי.
כפי שהתחזיות אומרות… עולם הוידאו יילך ויתחזק, אנחנו נזכה לראות יותר שידורים חיים, יותר אפשרויות להעברת מסרים ולהתחבר בפייסבוק עם קהלים גדולים יותר, ולא רק רק השיווק באינסטגרם כולל שימוש בסרטוני וידאו. יכול מאוד שהזרמת וידאו בשידור חי, תוכל למזער את התלונות של מליוני משתמשים שמצביעים על ירידה בחשיפת הפוסטים בפייסבוק ואולי לא. בכל אופן, הרצון שלה לחדש לנו כל הזמן…גורם לנו להתרגש כל פעם מחדש משלל האפשרויות ולהאמין בה שוב…לעוד מאמרים לחצו כאן המדריך לשיווק בפייסבוק
מה בא לכם ללמוד?
קורס מדיה חברתית
כשאתם מחליטים לקחת את השליטה אל הידיים שלכם, לשווק את עצמכם ולשלוט בעולם הדיגיטל ללא מתווכים.
סדנת Instagram
אינסטגרם - רשת חברתית חסרת מעצורים, צבעונית וממגנטת. דורשת יותר תמונות וסרטונים ולא מתפשרת על האשטאגס. מעוניינים להרחיב את הידע באינסטגרם? לחצו כאן
סדנת Linkedin
לינקדאין - רשת חברתית עסקית מובילה בעולם שהחליפה את התפקיד בשנים האחרונות ממגייסת משרות למשווקת רשמית. על השיווק בלינקדאין, אפשרויות הגיוס, נטוורקינג ועוד.
סדנת פרסום ב Facebook
פייסבוק היא הרשת החברתית הכי פופולארית בישראל. די מנסה להיכנס לנעליה של גוגל ומציעה שלל כלים לפרסום ולשיווק עסקים ולמיתוג עצמי, במה לחדשות וקהילות