טוויטר מבטלת את ההגבלה של 140 תווים
ב-12.8.2015 הרשת החברתית טוויטר צייצה שהיא מבטלת את המגבלה של כתיבת הודעות קצרות המבוססות על 140 תווים. מעתה נוכל לשלוח הודעות ארוכות ומפורטות יותר. למען האמת, הרבה משתמשים נוטשים את טוויטר ומרכזים את הפעילות שלהם ברשת החברתית פייסבוק Facebook, גם בגלל ההגבלה להיות קצר וקולע, ושלל הפיצ'רים שמציעה הרשת העולה.
למי שחושב שטוויטר תשנה גם את חוקי המשחק לגבי הציוצים צפויה אכזבה. בהודעה שהיא פרסמה בבלוג החברה היא ציינה במפורש שאין בכוונתה לעשות כל שינוי במתכונת הכל כך ותיקה של כתיבת מספרי קצרים עד 140 תווים, התכונה שגרמה לרשת להיות מוקד עליה לרגל של כותבי חדשות ושאר ציפורים.
העדכון מן הסתם יתחיל להתגלגל בימים אלו ממש, כך שברגע שזה יהיה רלוונטי תקבלו התראה. בינתיים תוכלו לראות את הציוץ שמספר על ביטול 140 תווים בהודעות פרטיות בציוץ הבא.
Direct Messages now go beyond 140 characters. Go long, express yourself, wax poetic: https://t.co/zr2lnTfOI7 pic.twitter.com/o4eSv6Wv5u
— Twitter (@twitter) August 12, 2015
מוזמנים לעיין במדריכים הבאים:
המדריך לשיווק בפייסבוק
כן, פייסבוק שבתה אותנו בקסמיה. התמכרנו, לא יכולים בלי. עם שלל אופציות לשיווק עסקים בפייסבוק, קידום ומכירות היא לא משאירה לנו ברירה. איך לשווק בפייסבוק.
המדריך לשיווק באינסטגרם
אינסטגרם, הבת המאומצת של פייסבוק, צובעת לנו את הרשת בצבעים ובמסננים. מלאה בסטורי, וידאו, האשטאגס ומלא משפיענים. לחצו כאן למדריך לשיווק ולפרסום באינסטגרם
המדריך לשיווק בלינקדאין
לינקדאין היא רשת חברתית עסקית שחווה צמיחה בשנים האחרונות בקרב ישראלים, על ניהול דפים, אפשרויות השיווק, הפרסום והגיוס ברשת החברתית הכי רצינית בעולם.
המדריך לשיווק בפינטרסט
פינטרסט, הרשת החברתית הממכרת, הראשונה מבין הרשתות החברתיות שאיפשרה רכישה, בעלת כלי ויזואלי מרשים לחיפוש ואיתור פריטים. כל מה שרציתם לדעת על שיווק בפינטרסט