מומחית לשיווק דיגיטלי ומנטורית לעסקים, מובילת קורס שיווק דיגיטלי, מרצה ללינקדאין, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר, פינטרסט, גיוס עובדים, קידום אתרים, יוטיוב ועוד. 052-6351675.
היעדרות במקום העבודה מתייחסת לאי נוכחות רגילה של עובד בעבודתו. היעדרות רגילה יכולה להשפיע לרעה על חברה בדרכים שונות, כולל הפחתת פרודוקטיביות, מורל עובדים נמוך ועומס עבודה מוגבר בקרב חברי צוות אחרים.
כדי לנהל ולמתן את ההשפעות האלו, ארגונים מיישמים מדיניות היעדרות, שהיא מערכת של קווים מנחים שנועדו לנהל את ההתרחשות וההשלכות של עובדים שלא התייצבו לעבודה כמתוכנן.
מדיניות היעדרות מגדירה בבירור את מה שהארגון רואה כהיעדרויות ניתנות לאישור ואלו שלא במטרה לצמצם את ההשפעה השלילית של היעדרות על תפעול העסק תוך שיקוף הטיפול במצבים אלו.
עוד מאחד מהטיפים החשובים למנהלי גיוס ומשאבי אנוש: להבין את חשיבותה של מדיניות ההיעדרויות ולהיערך באופן מקצועי: למשל, בחברה שמעסיקה עשרות נציגי מכירות/טלמרקטינג – תפקידים בהם ישנה תחלופה גבוהה, חשוב ליישם מדיניות ברורה להיעדרויות, שכן ישנה השפעה ישירה על הכנסות החברה.
יתרונות בולטים ליצירת מדיניות היעדרויות: