מומחית לשיווק דיגיטלי ומנטורית לעסקים, מובילת קורס שיווק דיגיטלי, מרצה ללינקדאין, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר, פינטרסט, גיוס עובדים, קידום אתרים, יוטיוב ועוד. 052-6351675.
מיתוג מעסיק דיגיטלי מתייחס לתהליך יצירת תדמית ועיצוב ייחודיים למינוף מקום העבודה בפני מועמדים חדשים וקיימים בזירות הדיגיטליות השונות. מיתוג מעסיק טוב יגביר את החשיפה והמודעות לסביבת העבודה, חזון, משרות, תנאים ובעקבות כך לגיוס עובדים איכותי יותר. למה הוא חשוב? מה עליכם לבחון לפני? וממה הקשר למוניטין ברשת?
גיוס עובדים לאחר משבר הקורונה הפך להיות מאתגר, מנהלי משאבי אנוש ומגייסים נתקלים בקושי לגיוס כישרונות ושרויים תחת לחץ עצום. התחרות היא בשיאה ולכן מומלץ לחשוב על מיתוג מעסיק המתייחס ליצירת תדמית חיובית של החברה כמקום עבודה אטרקטיבי עבור גיוס עובדים חדשים ושימור הקיימים.
כבר ציינתי שחברות וארגונים ב 2023 צריכים לחבר בין מחלקת השיווק לבין מנהלי HR – מחלקת משאבי האנוש כדי ליצור חשיבה יצירתית משותפת איך למצוא מקורות חדשים לאיתור מועמדים ברחבי האינטרנט, לשפר את התנאים ולדבר את זה החוצה, לבדל את מקום העבודה ולבחון אילו מסרים הקשורים לסביבה ולאופי העבודה, מדיניות ונהלים יכולים לצאת לאוויר העולם.
גיוס עובדים דיגיטלי ברשתות חברתיות יכול להיות מצוין אם המוניטין שלכם טוב. לדוגמה – גיוס עובדים בלינקדאין: המקום הכי מהיר לאיתור עובדים בחברה שלכם ויצירת קשר איתם לבחינת כדאיות. סטודנטית בקורס גיוס דיגיטלי שיתפה אותי: "התלבטתי בין 2 מקומות עבודה, התנאים היו די זהים והיה חשוב לי להבין מה באמת קורה בפנים. מצאתי עובדת בחברה דרך לינקדאין שראיתי שהיא משתייכת לקבוצה של מחפשי עבודה וקיבלתי ממנה מידע שלא יכולתי לקבל במקום אחר, בסופו של דבר פניתי למקום העבודה השני". כנ"ל לגבי גיוס בפייסבוק וגיוס באינסטגרם.
הקלות ביצירת קשר עם עובדים אחרים תורמת למחקר המקיף שמבצעים מועמדים איכותיים לפני שהם משתייכים לחברה כזו או אחרת.
אתם יכולים להיות מנהלי HR בחברות עם מוניטין שלילי ולחולל בהם מהפך רציני. זה לא תהליך קצר והוא דורש לא מעט משאבים וטומן בחובו סיפוק ענק. גם כאן תצטרכו להיעזר במחלקת השיווק להתאמת המסרים אבל זה הדובדבן של הקצפת, בחינת המצב הקיים ושיפורו, יצירת מדיניות ברורה, מינוף והעצמת ההון האנושי הם בין צעדים הראשונים ליצירת מיתוג מעסיק בריא.
לינקדאין - רשת חברתית עסקית מובילה בעולם שהחליפה את התפקיד בשנים האחרונות ממגייסת משרות למשווקת רשמית. על השיווק בלינקדאין, אפשרויות הגיוס, נטוורקינג ועוד.
לינקדאין - רשת חברתית עסקית מובילה בעולם שהחליפה את התפקיד בשנים האחרונות ממגייסת משרות למשווקת רשמית. על השיווק בלינקדאין, אפשרויות הגיוס, נטוורקינג ועוד.
אינסטגרם - רשת חברתית חסרת מעצורים, צבעונית וממגנטת. דורשת יותר תמונות וסרטונים ולא מתפשרת על האשטאגס. מעוניינים להרחיב את הידע באינסטגרם? לחצו כאן
פייסבוק היא הרשת החברתית הכי פופולארית בישראל. די מנסה להיכנס לנעליה של גוגל ומציעה שלל כלים לפרסום ולשיווק עסקים ולמיתוג עצמי, במה לחדשות וקהילות