המדריך למיתוג מעסיק דיגיטלי ולא רק...
מיתוג מעסיק הוא נחשב לפונקציה עסקית. לא מדובר רק ביצירת תדמית או מוניטין אטרקטיביים. מדובר בהתאמה של המותג עם ערכי הליבה, הייעוד והמטרות ארוכות הטווח של החברה. מותג המעסיק צריך לשקף באופן אותנטי את זהות החברה, את תרבות מקום העבודה ואת הערך שהוא מביא לעובדים ולקהילה הרחבה יותר.
חדשות ומאמרים על מיתוג מעסיק דיגיטלי ולא רק...
אודות הקורס למיתוג מעסיק
הקורס מספק מחקר מעמיק של אסטרטגיות ופרקטיקות של מיתוג מעסיקים, סיפורי מקרה, חשיבה יצירתית ופיתוח יוזמות שיעניקו לארגון משב רוח מרענן ויקלו על תהליך גיוס העובדים.
הקורס למיתוג מעסיק מתאים למנהלי משאבי אנוש/שיווק וגיוס אצלכם בארגון או במסגרת קורס ציבורי להפריה הדדית של המובילים את תחום הגיוס בארגון. ניתן להתאים עבורכם סדנת מיתוג אישית למחלקת HR ולארח את צוות השיווק ליצירת תהליכים משותפים. להמשך פרטים ולתוכנית הלימוד בקורס מיתוג מעסיק לחצו כאן
מיתוג מעסיק בזמן מלחמה ומשבר לאומי
מיתוג מעסיק בזמן מלחמה מצריך אסטרטגיית מיתוג מעסיק שונה. התכנים והמסרים הם לטובת הקהילה והרמת המורל. העובדים זקוקים לשקיפות, אמפטיה ותמיכה, והתוכן הוא קולקטיבי. לפניכם טיפים ליצירת אסטרטגיית מיתוג מעסיק מקצועית בזמן מלחמה, טיפים לתכנים ולמסרים ברשתות חברתיות ונקודות מבט למחשבה.
איך משרת רפאים פוגעת במיתוג מעסיק?
השימוש במשרות רפאים -"Ghost Jobs" באסטרטגיית הגיוס שלכם יכולה להציג יתרונות אך לא מעט חסרונות. משרות רפאים הן משרות לתפקידים שאינם פתוחים ומטרתן לאסוף מאגר מועמדים פוטנציאליים לצרכי גיוס עתידיים, בחינת תפקידים חדשים, תחרות ואיסוף מידע.
מיתוג מעסיק - משימת העל של מנהלי משאבי אנוש וגיוס
שנת 2024 דורשת ממנהלי משאבי אנוש וגיוס מחויבות בלתי מתפשרת ללמידה ולצמיחה. בשנת 2023, מנהלי משאבי אנוש וגיוס אימצו אסטרטגיות חדשות בגיוס הדיגיטלי, ונחשפו לדרישה של מיתוג מעסיק מוצלח והתחילו ליצור תכנים אותנטיים לשיווק ההון האנושי ומקום העבודה.
מה הקשר בין מנהלים למיתוג מעסיק?
מעורבות פעילה של מנהלים ברשתות חברתיות משפיעה באופן משמעותי על הצלחתו של ארגון בהיבט האנושי. מנהלים בכירים הפועלים כשגרירי מותג, ממלאים תפקיד מרכזי בתהליך גיוס ושימור עובדים ומהווים דוגמה לעובדים נוספים בקידום המותג של המעסיק. פרסום תוכן ברשתות החברתיות מציג את הערכים, התרבות והמנהיגות החשיבתית של הארגון, ומגביר את המוניטין בקהילות השונות.
טיפים למיתוג מנהלים בלינקדאין
לינקדאין היא מעצמה בתחום הנטוורקינג המקצועי, ומציעה שפע של הזדמנויות עבור אנשים ועסקים כאחד. עם הפוטנציאל העצום ליצירת קשרים עסקיים מוצלחים, מיתוג עצמי ולמידה מתמשכת, לינקדאין חוללה מהפכה בדרך שבה אנשי מקצוע מתחברים, צומחים ומשגשגים במרחב הדיגיטלי. בעזרת חיבור עם אנשי מקצוע, מנהלים יכולים להרחיב את רשת הקשרים מעבר לגבולות גיאוגרפיים וארגוניים.
מה הקשר בין הקורונה למיתוג מעסיק?
להתפרצות הגלובלית של מגיפת הקורונה הייתה השפעה עמוקה על ההיבטים השונים של החברה, ובעיקר עם שוק העבודה. כשהעולם התמודד עם אתגרים חסרי תקדים, הדרישות והציפיות של מחפשי העבודה עברו שינוי. יש שהחליפו מקום עבודה, עשו הסבה, התמקדו במשרות היברידיות, שינו את נקודת המבט על מקום העבודה האידיאלי. במאמר זה אתייחס לקשר ההדוק בין הצורך ליצור מיתוג מעסיק חזק לבין משבר הקורונה.
ניהול מוניטין וגיוס עובדים
ניהול מוניטין דיגיטלי משתייך לעולם השיווק הדיגיטלי ולא הרבה מבינים את חשיבותו. הוא יכול לשמש אבן שואבת חזקה לאיתור לקוחות והן לגיוס עובדים. מחקר שנערך על ידי ה-Harvard Business Review גילה כי עלייה של כוכב אחד בדירוג הביקורות המקוונות יכול להוביל לעלייה משמעותית בהכנסות. ממצא זה מדגיש את החשיבות של ניהול מוניטין דיגיטלי לצמיחה ולהצלחה עסקית.
מיתוג מעסיק לקוי מוביל למוניטין שלילי
לחוסר התאמה בין מיתוג מעסיק לחוויית עובד בפועל יש הרבה השלכות. הבולטת בהן היא מוניטין שלילי ברשת. כאשר עובדים נתקלים בשוני בין ההבטחות שמספר להם מיתוג המעסיק לבין החווית שלהם בארגון בפועל, שיעורי התחלופה עולים. ניהול מוניטין חיובי משפיע באופן משמעותי על תהליך הגיוס. כאשר חברה נותנת עדיפות לשמירה על מוניטין חיובי, הסבירות שהיא תצליח במסעות הגיוס, היא גבוהה.
מיתוג מעסיק וחווית מועמד - מה הקשר?
הקשר בין מיתוג מעסיק וחווית מועמד שלובים ומחזקים זה את זה. מותג מעסיק מתייחס למוניטין ולתדמית הארגון כמעסיק: ערכים, תרבות סביבת עבודה והצעת ערך לעובדים וכו', וחווית מועמד מתייחסת לכלל האינטראקציות, התפיסות והרגשות שבהם פוגש מחפש עבודה לאורך כל המסע שלו עם ארגון, מהמעורבות הראשונית ועד לשלבי הגשת הבקשה.
מיתוג מעסיק ושימור עובדים
מה הקשר בין מיתוג מעסיק ושימור עובדים? למה חשוב לשקף באסטרטגיית מיתוג המעסיק מסרים אותנטיים ומציאותיים. איך זה משפיע על תחלופת עובדים ובעיקר על עובדים חדשים, ושיעורי הנטישה בשנה הראשונה בעבודה? רגע לפני שאתם חולמים על מותג מעסיק מוצלח, חשבו מהן החוזקות שכדאי להדגיש ומה החולשות של הארגון. מה יוביל לפיתוח אשליות או הטעיות? ולמה הפקת סרטונים ותוכן מוגזם יכולים להוביל למוניטין שלילי, אכזבה ותסכול גם בקרב עובדים קיימים. על הקשר בין שימור עובדים ובין מיתוג מעסיק מציאותי.
אסטרטגיית מיתוג מעסיק: ההכנה
השלב הראשוני בהכנת אסטרטגיית מיתוג מעסיק כולל מחקר וניתוח מקיפים כדי להניח בסיס יציב לתוכנית. שלב זה חיוני להבנת הארגון: ערכים, תרבות, חוזקות, חולשות והציפיות הן של עובדים נוכחיים והן מועמדים פוטנציאליים. התובנות שיתקבלו במהלך שלב זה, ינחו אתכם בפיתוח אסטרטגיית מיתוג מעסיק ממוקדת ואפקטיבית. משובים וסקרים של עובדים, ראיונות, קבוצות מיקוד ומפגשי צוותים שקופים, הם אבני הדרך לגיבוש האסטרטגיה. התעלמות מעובדים קיימים בשלב הראשוני יכולה לפגוע בהצלחת התהליך.
מיתוג מעסיק ברשתות החברתיות
הרשתות החברתיות מציעות את הבמה הכי טובה בעיר למיתוג מעסיקים. הן מאפשרות פרסום תכנים, יצירתיות, תקשורת עם גולשים ועוד. מה הטעויות הכי נפוצות של מיתוג מעסיק ברשתות החברתיות, וכמה חשוב להתמקד בעובדים הקיימים ולא רק בגיוס עובדים חדשים, המלצות וטיפים איך להימנע מהתעלמות וחוסר תשומת לב לפרמטרים המשפיעים ביותר במסע למותג מעסיק איכותי.
מיתוג מעסיק: הצגת משפחתיות בארגון
רצוי להתייחס למושג "משפחה במקום העבודה" באותנטיות ולקחת בחשבון בנקודות מבט נוספות. בעוד שסביבה משפחתית יכולה לטפח תרבות חיובית במקום העבודה, חיוני לאזן את המסר בתקשורת ברורה ומקצועית, ולחדד את גבולות הפרט. ארגונים יכולים לקדם תחושת אחדות תוך הכרה בחשיבות השמירה על סביבה מקצועית ומכילה שמעריכה תרומת כלל העובדים.
מיתוג מעסיקים - ההיסטוריה חוזרת
המונח "מיתוג מעסיק" עשוי להיתפס כחדש יחסית, אך למעשה יש לו היסטוריה עשירה שהחלה לפני הרבה שנים. מעבר לחזות המודרנית, מיתוג מעסיקים השאיר חותם על הדרך שבה חברות מעורבות ושומרות על ההון האנושי היקר שלהן. ובעידן של היום... הוא מצליח לשבור שיאים! חברות וארגונים מבינים שהצגת שקיפות ואותנטיות יהדהדו לעובדים קיימים וחדשים ויסייעו למאמצי הגיוס.
מיתוג מעסיק - טעויות נפוצות
מיתוג מעסיק ממלא תפקיד מכריע במשיכת ושימור כישרונות מובילים. עם זאת, ישנן מספר טעויות נפוצות שארגונים יכולים לעשות שיכולות לעכב את מאמציהם. להלן כמה מהטעויות הנפוצות ביותר במיתוג המעסיק שכדאי להימנע מהם: מנהלי משאבי אנוש הם אלו שמכירים את הצוותים, התפקידים והעובדים.
מיתוג מעסיק ב-2024... שיווק מסוג אחר
גיוס עובדים ושימורם הפך להיות אתגר ענק מאז הקורונה והעבודה ההיברידית. תנאי השכר, הגמישות והפיתוח המקצועי הופכים את מקומות העבודה למבוקשים, וככל שהמגמות בשוק משתנות ואיתן העדפות העובדים, מערך משאבי האנוש צריך להשתנות גם כן. כאן מחלקת השיווק נכנסת לתמונה, ובשיתוף עם מחלקת הגיוס - עליהן למתג את המעסיק.
מיתוג מעסיק – משימת העל של מנהלי HR
שנת 2024 דורשת ממנהלי משאבי אנוש וגיוס מחויבות בלתי מתפשרת ללמידה ולצמיחה. בשנת 2023, מנהלי משאבי אנוש וגיוס אימצו אסטרטגיות חדשות בגיוס הדיגיטלי, ונחשפו לדרישה של מיתוג מעסיק מוצלח והתחילו ליצור תכנים אותנטיים לשיווק ההון האנושי ומקום העבודה.
מיתוג מעסיק דיגיטלי - למה התכוון המשורר?
מיתוג מעסיק דיגיטלי מתייחס לתהליך יצירת תדמית ועיצוב ייחודיים למינוף מקום העבודה בפני מועמדים חדשים וקיימים בזירות הדיגיטליות השונות. מיתוג מעסיק טוב יגביר את החשיפה והמודעות לסביבת העבודה, חזון, משרות, תנאים ובעקבות כך לגיוס עובדים איכותי יותר. למה הוא חשוב? מה עליכם לבחון לפני? וממה הקשר למוניטין ברשת?
טיפים לגיוס דיגיטלי בתקופת פיטורים או בכל זמן מאתגר
פרדוקס הגיוס מתייחס לתופעה שבה חברות מפטרות עובדים קיימים בשל אילוצים כלכליים, ובמקביל מחפשות לגייס עובדים חדשים לתפקידים מסוימים. מצב זה מתסכל ומאתגר את מחפשי העבודה ואת המעסיקים יחד
לינקדאין חוגגת 20 שנות פעילות
לינקדאין חוגגת החודש 20 שנה, ברכות! לינקדאין הוקמה במאי 2003 במטרה לעזור לאנשי מקצוע להתחבר זה לזה ולמנף את עולם הקריירה. בתחילה, העשיה התמקדה במתן במה להעלאת קבצי קורות חיים, חיפוש עבודה ונטוורקינג. כיום לינקדאין התפתחה לפלטפורמה
פרסום מודעות דרושים בלינקדאין - עשו ואל תעשו
לינקדאין נחשבת לאחת הבמות המקוונות החשובות לפרסום משרות וגיוס עובדים. עם למעלה מ-750 מיליון משתמשים ברחבי העולם, זוהי הרשת החברתית המקצועית הגדולה ביותר ופלטפורמת מפתח לחיבור בין מעסיקים למחפשי עבודה.
המלצה של אוניברסיטת אריאל בשומרון
המלצה על סדנת לינקדאין עבור הסגל האקדמי הבכיר - הרשות למחקר ופיתוח - אוניברסיטת אריאל בשומרון
המלצה של רשת מלונות פתאל
המלצה על הדרכות שיווק באינטרנט והתרשמות מקצועית על הפעילות המשותפת ב 5 שנות עשיה.
המלצה של רשת מטבחי אביבי
המלצה על הדרכה עם אורית שירה רונן לרשת מטבחי אביבי
המלצה של ארגון לתת
המלצה על הדרכות דיגיטל בארגון וחוות דעת על הקורס מדיה חברתית