חדש בפייסבוק! שינוי מודל הפרטיות של קבוצות
מנהל המוצר בקבוצות פייסבוק ג'ורדן דייוויס פרסם בתאריך 14.8.2019 הודעה אודות השינוי במודל הפרטיות של קבוצות שידגיש את ההבדל בין קבוצה פרטית לציבורית.
Facebook groups privacy settings
זה העדכון בהגדרות הפרטיות של קבוצות בפייסבוק 2019:
- קבוצה ציבורית: תהיה גלויה לכולם ותוכלו לחפש תוכן בקבוצות ולמצוא את רשימת החברים שלה.
- קבוצה פרטית (גלויה): כל אחד יכול למצוא את הקבוצה הזו, אך רק חברים יכולים לראות מי בקבוצה ומה הוא מפרסם.
- קבוצה פרטית (מוסתרת): רק חברי הקבוצה יכולים למצוא קבוצה זו. ורק חברים יכולים לראות מי בקבוצה ומה הם מפרסמים.
עוד אמר דייוויס שפייסבוק מבצעת את השינוי לאור הדרישה של גולשים להבין את משמעות ההגדרה ובעיקר לדעת מי יכול לראות את השיוך שלהם לקבוצה והתוכן אותו הם מפרסמים. שינוי זה הוא חלק מיוזמת הקהילה הבטוחה ולאחר עבודה ממוקדת מול מומחים לפרטיות ברשת על מנת למנוע מצבים בו גולשים חושפים תכנים מבלי לדעת מי צופה בהם. בנוסף פייסבוק מדגישה כי תמשיך לרדוף אחר תוכן ומשתמשים המפרים את תנאי השירות ברשת, ובפרסום נוסף תחת הכותרת "כיצד אנו עוזרים לשמור על הבטחון בקבוצות פרטיות"? פייסבוק כתבה על תרומתה של הבינה המלאכותית לאיתור פוסטים מהסוג הזה.
רוצים להזמין הדרכה על שיווק בפייסבוק או פרסום ממומן? השאירו פרטים
המדריך לשיווק באינסטגרם
מעוניינים להרחיב את הידע על שיווק באינסטגרם? ריכוז של חדשות, מאמרים וטיפים למשווקים השונים, מנהלי מדיה חברתית, בעלי עסקים וכל מי שיש לו פרופיל באינסטגרם - הרשת החברתית הכי פופולרית לתמונות.
הכלים למנהלי קבוצות בפייסבוק
הכלים החדשים למנהלי קבוצות בפייסבוק שיאחדו את העולם! הוועידה הראשונה לקהילות בפייסבוק (22-23/6/2017) יצאה לדרך בשיקגו. מה חשף צוקרברג, וכיצד הניהול בקבוצות הופך להיות רציני יותר.
הקרוסלה באינסטגרם הופכת להיות אורגנית
אינסטגרם השיקה תכונה חדשה אך מוכרת – הקרוסלה. אותה אחת המוכרת לנו מעולמות הפרסום, תפסה צורה אורגנית ומציגה פוסט אחד המכיל מקבץ תמונות וסרטונים (עד 10 פריטים). למה זה טוב? להביע רעיון, לגלות קסם, להוסיף מימד לפרופיל שלכם.