פייסבוק משנה את הדפים העסקיים
פייסבוק השיקה מספר שינויים בדפים העסקיים בשבועות האחרונים אשר מתכוונים לשפר את חווית המשתמש והאסתטיות. אותם עדכונים נראים כרגע רק בארצות הברית ויגיעו לארצנו בשבועות הקרובים. מה שגם, הפרסום אודותם לא מודגש ואנו נפגוש בהם בעתיד הקרוב באופן עצמאי. בכתבה הבאה אפרט לכם מה השינויים העתידיים, ולמה בעיניי השנה הזו תהיה מעניינת יותר מקודמתה.
מה כולל השינוי בדפים העסקיים?
לפניכם רב העדכונים החדשים לשנת תשע"ו בדפים העסקיים בפייסבוק:
1. תמונת פרופיל מוקטנת יותר, מה שידרוש מכם לעצב את הלוגו מחדש.
2. גודל פונט הכותרת יתכווץ
3. לשוניות מתחת לתמונת הפרופיל (תפריט נגלל).
4. הדגשת כפתור ה CTA בגודל ובצבע. דפים עסקיים שאין להם כפתור קריאה לפעולה, יתבקשו ליצור אחד כזה.
5. יצירת קשר ישיר עם מותגים באמצעות כפתור שיופיע על גבי מודעות הפרסום.
6. שיפור מערכת ההודעות הפנימית.
העדכון החשוב
כמו בכל מנוע חיפוש, גם כאן יש לנו אלגוריתם שמטרתו בין היתר לדרג את הדפים. לפי השמועות, פייסבוק תקבע את זמן התגובה כפרמטר לדירוג הדף. לא עוד דף ממותג עם תמונות מנצנצות, אלא שירות און ליין שיתרום למיתוג של כולם. בעלי הדפים יוכלו לחזק את הקשר האישי עם לקוחות קיימים וחדשים, פייסבוק תזכה למדד איכות גבוה יותר בעינינו, והדף יעוטר באייקון חביב מתחת לתמונת הקאבר (חותמת כמו של ג.יפית).
כדי לקבל את האייקון יהיה עליכם לעמוד ב-2 תנאים:
1. מתן משוב ל 90% מההודעות
2. זמן תגובה בן 5 דקות
אבל גם המנטליות הזו תאחר להגיע. לא כל העסקים בנויים לזה ובטח שלא כולם מברכים את פייסבוק על המתכון לגזילת זמן. ההתנהלות החדשה תדרוש מבעלי עסקים, חברות וארגונים להעסיק מנהל מדיה חברתית (סיבה טובה ללמוד אצלנו), לדייק בתשובות, לתכנן מראש מה ניתן לפתור בתגובה כזו ואילו פניות חייבות לעבור לפסים מוכרים וכמובן להרחיב את תוכנית המשברים.
פייסבוק בסך הכל מנסה לייעל את עצמה בכך שהיא מוכנה לתת במה לכאלו שראויים לזה, לא עוד רשת חברתית משעממת עם דפים עסקיים יפים מבחוץ אלא רשת עסקית איכותית שיכולה לחולל שינויים בקרב כל אלו שרוצים ליהנות מחשיפה גבוהה בה.
לסיכום:
פייסבוק כמו המתחרה הגדולה שלה – גוגל, שואפת להיות בקידמת הבמה. היא מדגישה את חשיבות זמן התגובה, חווית המשתמש והקריאה לפעולה. ועד שעדכונים אלו יהיו בעלי משמעות ממשית, יש לכם זמן לחשוב איך להתכונן מראש למערך השירותי החדש.
שנה טובה!
לסיכום...
פייסבוק כמו המתחרה הגדולה שלה – גוגל, שואפת להיות בקידמת הבמה. היא מדגישה את חשיבות זמן התגובה, חווית המשתמש והקריאה לפעולה. ועד שעדכונים אלו יהיו בעלי משמעות ממשית, יש לכם זמן לחשוב איך להתכונן מראש למערך השירותי החדש.
שנה טובה!