מומחית לשיווק דיגיטלי ומנטורית לעסקים, מובילת קורס שיווק דיגיטלי, מרצה ללינקדאין, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר, פינטרסט, גיוס עובדים, קידום אתרים, יוטיוב ועוד. 052-6351675.
גיוס עובדים על פני דורות שונים מצריך הבנה של המאפיינים, הציפיות והערכים הייחודיים של כל קבוצת גיל. מנהלי גיוס ומנהלי משאבי אנוש צריכים להבחין בין הקבוצות השונות, להכיר את המאפיינים וללמוד איך לתקשר מסרים התואמים את הצרכים של כל דור. במאמר הזה אתייחס להבדלים העיקריים לגיוס עובדים מקבוצות המילניום, דור ה-Z ודור ה-X. לעוד טיפים למנהלי גיוס ומשאבי אנוש HR לחצו כאן.
דור המילניום (נולד בערך 1981-1996)
דור Z (נולד בערך 1997-2012)
דור X (נולד בערך 1965-1980)
דור המילניום: הדגישו איזון בין עבודה לחיים, צמיחה בקריירה ותפקידים בעלי סיפוק וערך.
דור Z: ייעלו את החוויה הדיגיטלית, ספקו שקיפות והדגישו את ההזדמנות להשפיע.
דור ה-X: הדגישו ביטחון תעסוקתי, הציעו הטבות תחרותיות ושתפו בהזדמנויות לניצול מיומנויות ופיתוח מקצועי.
הבנת הניואנסים הדוריים הללו יכולה לעזור למגייסים להתאים את האסטרטגיות שלהם כדי למשוך קשת רחבה של כישרונות, החל מדור X מנוסים ועד למצטרפים חדשים מדור Z עם ידע טכנולוגי.
בקורס לגיוס דיגיטלי, המשתתפים (מנהלי משאבי אנוש, גיוס ועובדי מחלקת HR) לומדים להכיר קהלים, ולבנות תכנית מקיפה לגיוס ואסטרטגיית מיתוג מעסיק בהתאם. תוכלו לקרוא עוד על גיוס עובדים מדור ה-Z כאן.