ש: לפי מה פייסבוק קובעת אילו מודעות פרסום להציג לי? אני רואה מודעות פרסום שלא מעניינות אותי, או כאלו שכבר נמאס לי לראות.
ת: פרסום מבוסס תחומי עניין נבנה על סמך חיפושים שביצעת באותה הרשת, מילות מפתח שעשית בהן שימוש, דפים שאהבת, קבוצות שאת משתייכת אליהן וכדומה. בעצם כל פעולה שאת מבצעת ברשת "מקטלגת" אותך ומעניקה לך "קווי אופי" המתקשרים לתחומים נוספים. הפרסום הזה נמצא כרלוונטי אך לא תמיד, וברב הפלטפורמות שעושות בו שימוש, יש דרך לערוך את "קווי האופי" שלך.
כנ"ל ביוטיוב. לפני מספר שנים, הראיתי לתלמידים שלי, איך היא קובעת במה אני עוסקת. אנחנו רואים את זה בצורה ברורה במודעות הפרסום במיילים שלנו. את מוזמנת לקרוא את המאמר המלא על פרסום מבוסס תחומי עניין בפייסבוק – והגדרת תחומי עניין.