מומחית לשיווק דיגיטלי ומנטורית לעסקים, מובילת קורס שיווק דיגיטלי, מרצה ללינקדאין, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר, פינטרסט, גיוס עובדים, קידום אתרים, יוטיוב ועוד. 052-6351675.
אינסטגרם נותנת לנו הצצה לעולם האלגוריתמים לעודד את השקיפות ברשת. בשבוע האחרון היא חשפה לעיתונאים את השיטות למיון תוכן של האלגוריתמים השונים ועל התרומה למשתמשים. כל עדכון אלגורתמי יוצר אווירה של אי וודאות ולחץ לקראת העדכון ולעיתים ההשפעה שלו היא מינורית ולא מורגשת ו/או בהתהוות.
ההתפתחות הטכנולוגית בשיאה, עדכוני האלגוריתמים ברשתות השונות (וגם במנועי החיפוש) יקבלו צורה חכמה יותר, וידרשו כרגיל מיומנות מקצועית, פופולאריות ורלוונטיות ובעיקר תקציב גדול. במאמר הבא אדבר קצת על אלגוריתמים והרבה על אינסטגרם.
אלגוריתם: מערכת כללים מתמטית המפרטת כיצד מתנהגת קבוצת נתונים. לאלגוריתמים במאגרי מידע (כמו במנועי חיפוש) דרושים התאמות ועדכונים כל הזמן. אם אתייחס לאלגוריתמים האחראיים על התוכן למשל, דמיינו כמות מידע אינסופית שצריך למיין, לבחור, ולהציג. מצד שני, את העוסקים במלאכת השיווק במדיה החברתית, כל שינוי אלגוריתמי יכול לעצבן, כי נדרש חישוב מסלול מחדש.
מידת העניין: האם הפוסט משתייך לתחומי העניין שלכם.
זמן פרסום הפוסט: רלוונטיות לזמן.
מערכת היחסים עם בעל הפרופיל: מה מידת האינטרקציה שלכם עם אותו בעל פרופיל שהעלה את הפוסט, האם אתם מגיבים אחד לשני, כמה פעמים אהבתם את התוכן שלהם, האם תיקשרתם איתם בהודעות, האם תוייגתם על ידם ולהיפך.
והדובדבן שבקצפת הוא: הכלי לזיהוי תמונות. אינסטגרם לא תסתפק רק בהאשטגס שעוזרים להבין מה קיים בתמונה, אלא ביכולת עצמאית לזהות מה התוכן הויזואלי שהיא מציגה.
ישנם כל כך הרבה סוגי אלגורתמים שאחראיים על נושאים שונים. הן גוגל והן הרשתות החברתיות מנסים לשקף את המניעים של האלגורתמים להצגת תוכן. למשל על עדכון האלגוריתם בניוזפיד של פייסבוק נאמר שהדגש הוא על אינטרקציות עם חברים ובני משפחה. בטוויטר, הדגש על נוכחות וציוצים המדורגים כעדכניים ורלוונטיים, בלינקדאין התקשרויות ומעורבות, בפינטרסט תוכן שחיפשתם וקיימתם איתו אינטרקציה.
בשורה אחת: כל הזירות במדיה החברתית מתמקדות בתוכן אמין, מקורי ובעל מעורבות גבוהה.
מבין כל הדברים הנ"ל, התוכן ברשתות החברתיות צריך להוביל למעורבות, ונדרש תקציב כי החשיפה מתעמעמת ופוחתת. מרגע שעליתם על הרכבת שנקראת אינסטגרם, תצטרכו לייצר תוכן ייחודי, ויראלי, חדש. מעוניינים להרחיב את הידע? בואו לסדנת אינסטגרם
כשאתם מחליטים לקחת את השליטה אל הידיים שלכם, לשווק את עצמכם ולשלוט בעולם הדיגיטל ללא מתווכים. הכשרת מנהלי דיגיטל לבעלי עסקים ולמנהלי שיווק.
סדנת שיווק דיגיטלי מקצועית ומעשית להכשרת עובדים אצלכם בארגון. המודעות להקמת מחלקת שיווק דיגיטלית בארגונים ובחברות החלה עוד בשנת 2013.
לינקדאין - רשת חברתית עסקית מובילה בעולם נותנת במה לארגונים, מוסדות, חברות, בעלי עסקים, סטודנטים ועוד. איך להגדיל את הנראות וליצור קשרים בקלות.
פייסבוק היא הרשת החברתית הכי פופולארית בישראל. איך ליצור אסטרטגיית תוכן, לנהל את דפי האוהדים בצורה מקצועית, כולל הסטודיו ליוצרים.