סדנת אינסטגרם לבעלי עסקים - instagram workshop
Instagram הוכיחה עצמה כרשת חברתית מצליחה (אפליקציה) שמציעה העלאה ושיתוף תכנים ויזואליים. הבמה הצבעונית הזו מציעה תמונות, סרטוני וידאו, סטוריז, שידור ל- IGTV, סלילים ועוד. בגדול, אפשר לומר שאינסטגרם היא קרקע פוריה למשפיענים מכל סוג ומכל מקום בעולם. החל מ-2019 אנו עדים להתפתחותה המואצת ולכלים חדשים שהיא מציעה לבעלי עסקים ולמותגים. החל ממערכת פרסום מודעות פנימית ועד סטודיו היוצרים באינסטגרם. עד לפני 6 שנים, אינסטגרם בעיקר סחפה חבר'ה צעירים ונראתה כרשת חברתית בני נוער בלבד, וכיום (שנת 2021) אפשר למצוא קהל מבוגר יותר. הסיבה: בעלי העסקים הבינו את הפוטנציאל הענק וקפצו היישר למים.
אבל עם כל הטוב הזה לא קשה למצוא טעויות בניהול הפרופילים, הבולטת שבהן – האמונה שכמות עולה על איכות. מאות משתמשי אינסטגרם שמנהלים עסק מתפתים להשיג עוקבים פקטיביים, תתפלאו כולל אנשי דיגיטל לצערי, מה שהם לא מספרים לכם שכמות לא איכותית מפחיתה גם את החשיפה, שאינסטגרם יכולה לזהות מי פקטיבי והפיתוי לצרות הוא גדול.
נחזור לעולם הפרסום הממומן באינסטגרם… בשנת 2015, פייסבוק הביאה לנו את מערכת הפרסום לאינסטגרם והעניקה למותגים לפנות לקהלים רבים ומגוונים. העצוב, שהיא לא מלוטשת והרבה מפרסמים מבינים שהאיכות היא לא במיטבה. כידוע, אינסטגרם הולכת יותר ויותר לעולם המסחרי חברתי, ואם היא רגע תעצור ותבין שהיא מפסידה הכנסות בגלל חוסר אפשרויות, החיים שלה יהפכו לדבש. רגע לפני שזה קורה, בואו ללמוד באופן מקצועי ונטול סיסמאות איך לשווק באינסטגרם בעצמכם.
סדנת אינסטגרם מעשית! כן!
שנים שאני דוגלת בלימוד מעשי, לא מאמינה בסיסמאות ובכותרות. סדנת אינסטגרם איתי היא מעשית בין אם היא מתקיימת בכיתה או בהדרכת אינסטגרם 1X1. כדי לשווק באינסטגרם לא נדרשת יכולת מקצועית מופרזת, אך דרושה ההבנה איך להפעיל את האוהדים שלכם באופן יוצא דופן, שיגרום להם לשתף פעולה, לאתר את מילות המפתח המתאימות לבחור את התוכן הכי ויראלי שיכול להטיב עם הפרופיל שלכם ובמילה אחת: יצירתיות פורצת.
אינסטגרם מהווה ככלי חשוב בשיווק מוצרים ויש להכיר את כל התכונות שיעזרו לכם למנף את העסק. למשל, בשנת 2020 היא קיבלה את קהל הקונים בישראל ופתחה את החנויות בבת אחת, מי שמיהר להקים חנות מבלי ליצור תוכנית, פספס את העניין. הנראות, בחירת המוצרים, השילוב עם מודעות הפרסום מהווים יחד יתרון עצום על פני פלטפורמות אחרות: צבעוני, ממגנט וחדשני.
למי מתאימה סדנת אינסטגרם?
- בעלי עסקים שחייבים להיות פעילים באינסטגרם
- כאלו שמכירים את אינסטגרם מרחוק ולא מקרוב
- בעלי עסקים שמעוניינים לפרסם באינסטגרם
- צלמים, גרפיקאים, מעצבים למיניהם, אדריכלים, בעלי חנויות מקוונות ועוד
- מנהלי/ות שיווק שחייבים לדעת את השיווק באינסטגרם על בוריו
- מנהלי קהילה / מותג / מוצר ועוד
לקבלת פרטים על סדנת אינסטגרם
בין היתר נלמד בסדנת אינסטגרם:
התקשורת עם בסיס הלקוחות שלכם היא המדד להצלחה! סדנת אינסטגרם תתרום ליצירת תוכן מותאם ללקוחות קיימים ולחדשים. תוכלו ללמוד איך לנתח את ההשפעה של הפעילות באינסטגרם, ולעשות שימוש חכם בהאשטאגס לטובת פתיחת דלתות מרובות ברשת. נתמקד גם ב:
- חומרי הגלם
- קהלים
- אופטימזציה
- דגשים לכתיבת מודעות
- האשטאגס
- אסטרטגיה וניהול תוכן
- סוגי קמפיינים
חושבים ללמוד שיווק דיגיטלי?
סדנת אינסטגרם Instagram
אינסטגרם - רשת חברתית חסרת מעצורים, צבעונית וממגנטת. דורשת יותר תמונות וסרטונים ולא מתפשרת על האשטאגס. מעוניינים להרחיב את הידע באינסטגרם? לחצו כאן
סדנת לינקדאין - Linkedin
לינקדאין - רשת חברתית עסקית מובילה בעולם שהחליפה את התפקיד בשנים האחרונות ממגייסת משרות למשווקת רשמית. על השיווק בלינקדאין, אפשרויות הגיוס, נטוורקינג ועוד.
סדנת פרסום ב Facebook
פייסבוק היא הרשת החברתית הכי פופולארית בישראל. די מנסה להיכנס לנעליה של גוגל ומציעה שלל כלים לפרסום ולשיווק עסקים ולמיתוג עצמי, במה לחדשות וקהילות