לינקדאין - מאגר ההזדמנויות הגדול בעולם
לינקדאין ממשיכה לטפס במדד הפופולאריות בישראל, וסוחפת אחריה בעלי תפקידים מתעשיות רבות ומגוונות. כידוע, ללינקדאין מעל ל -700 מיליון משתמשים בעולם, והיד עוד נטויה. עם שפע של תוכניות, כלים, תכונות וחידושים, לינקדאין היא ללא ספק אחת המרתקות.
גיוס עובדים בלינקדאין
לינקדאין למנהלי גיוס ומשאבי אנוש היא משאב הכרחי. עם בסיס משתמשים עצום ומגוון, הפלטפורמה היא מאגר עשיר של עובדים פוטנציאליים. פונקציונליות החיפוש המתקדמות מאפשרות למגייסים לסנן מועמדים ביעילות, ובכך להאיץ את תהליך הגיוס. לינקדאין משרתת מספר מטרות בתחום הגיוס:
- מיקור כישרונות: נוכחות חזקה בלינקדאין מאפשרת למנהלי משאבי אנוש לזהות ולמשוך ביעילות מאגר של מועמדים מתאימים.
- מיתוג מעסיק: על ידי פרסום שוטף של עדכונים, חדשות ותוכן רלוונטי סביב מותג המעסיק, אנשי משאבי אנוש יכולים להציג את התרבות והערכים של החברה ולחזק את המוניטין, לגייס עובדים ולקדם שימור עובדים דיגיטלי. מיתוג מעסיק בלינקדאין הוא הכרחי!
- בניית רשת קשרים מקצועית: פרופיל LinkedIn חזק יכול להקל על פיתוח קשרים מקצועיים, שיתופי פעולה ושיוך לקהילות.
- מיתוג אישי כמנהלי גיוס או HR: פרסום עקבי של תוכן רלוונטי לתעשייה מאפשר למנהלי משאבי אנוש למצב את עצמם כמובילי דעה, תוך חיזוק המותג האישי והארגוני כאחד.
- משיכת מועמדים: הפופולריות של לינקדאין בקרב מחפשי עבודה הופכת אותה לפלטפורמה אידיאלית לפרסום משרות פנויות ולמשיכת מועמדים איכותיים.
- הערכת מועמדים: פרופילים ב- LinkedIn מציעים מבט מהיר אך מקיף על מסלולי הקריירה של המועמדים, ומסייעים בתהליך המיון הראשוני.
- Industry Insight: לינקדאין היא אוצר של חדשות ומגמות בתעשייה, המסייעת למגייסים לקבל החלטות מונחות נתונים לדיוק אסטרטגיות הגיוס שלה
לינקדאין למנהלי מכירות
לינקדאין למנהלי מכירות היא כמו שדה בשיא פריחתו… חלל תוסס שופע הזדמנויות. מקבלי החלטות מרכזיים פעילים בפלטפורמה, מה שהופך אותה למוקד מכירות חי ובועט.
- הנגשת תפקידים: בניגוד לפלטפורמות אחרות שבהן יצירת קשר עם בכירים או עם מקבלי החלטות יכולות להיות מסורבלות, לינקדאין מפשטת את התהליך. מנהלי מכירות יכולים להתחבר ישירות או ליצור קשר באמצעות InMail, ולספק מידע ראשוני בלחיצת כפתור.
- מידע מבוסס נתונים: הפלטפורמה מספקת שפע של מידע על לקוחות פוטנציאליים. החל מתיאורי תפקידים ועד התוכן שהם כותבים וקשרים משותפים. מנהלי מכירות יכולים ללקט תובנות חשובות עליהן הם יבססו את הצעות המחיר.
- שיווק ממוקד: מנהלי מכירות יכולים למנף את מערך השיווק וליצור תוככן בעל ערך לקהלים שונים. בנוסף הם יכולים למתג עצמם כמובילידעה בתחום ולזכות לחשיפה מוגברת ולהגדלת הקשרים.
- הבנת שוק: מנהלי מכירות יכולים למצוא מידע אודות התעשייה, בעלי תפקידים, גישה לנתונים בדפים עסקיים חיבור לקהילות, שיעזרו להם לקבל תובנות מנחות להמשך פעילות.
- ממשק ייעודי לאנשי מכירות: עם כלים כמו LinkedIn Sales Navigator, מנהלי מכירות יכולים לנהל את מערך הפניות, אינטראקציות, חיפושים ויעדים בממשק מיוחד.
- בניית קשרים ארוכי טווח: מכירות אינן רק עסקאות חד פעמיות; מדובר בבניית מערכות יחסים. לינקדאין מספקת פלטפורמה לשמור על קשר עם לקוחות, לחגוג את ההצלחות שלהם ולהציע ערך נוסף, תוך שמירה על הזדמנויות עתידיות.
לינקדאין למחפשי עבודה ובוגרים טריים...
לינקדאין למחפשי עבודה ובוגרים טריים, דומה לים אינסופי של הזדמנויות. לינקדאין היא הרבה מעבר למאגר קורות חיים, היא מציעה שפע של דרכים לקידום קריירה ונטוורקינג. למה לינקדאין חיונית למחפשי עבודה ובוגרים?
- חשיפה: לינקדאין היא הבריכה הכי שווה למנהלי גיוס ומנהלי משאבי אנוש. הם עובדים שם סביב השעון, למצוא את מועמדים. מחפשי עבודה ובוגרים טריים צריכים לבנות פרופיל לינקדאין מקצועי ולהגדיל את הנוכחות שלהם. קורות חיים, כישורים, תארים, מוסד לימודים ומידע נוסף יעזרו להם להגיע אליכם בקלות.
- נטוורקינג: כרשת חברתית המזוהה עם בעלי תפקידים, מחפשי עבודה ובוגרים טריים יכולים להיות אקטיביים בחיפוש הקשרים הנכונים להם. תוכלו ליצור קשר עם מנהלי גיוס או מנהלי HR או בוגרים, מובילים בתעשייה ועמיתים פוטנציאליים. קשרים כאלה יכולים לספק תובנות, עצות אפילו הזדמנויות עבודה.
- המלצות: אזור ההמלצות בלינקדאין הוא סופר חשוב. היתרון: הוא מעודד משתמשים ברשת לבקש המלצות ולתת המלצות במהירות. בנוסף, ההמלצות תורמות לבניית אמון.
- משרות: ללינקדאין יש את לוח מודעות הדרושים הגדול מבין כל הרשתות החברתיות. עם ממשק ייעודי למחפשי עבודה, עזרה בבניית קורות חיים, הכנה לראיונות, קבלת אזכורים כשמשרה מתפרסמת ועוד… לינקדאין היא הבמה הכי פרקטית לחיפוש עבודה.
- תובנות לגבי חברות וארגונים: ניתן לעקוב אחר דפים של חברות וארגונים כדי ללמוד על התרבות, הערכים, העובדים, ולעקוב אחר משרות שהם מפרסמים.
- מיתוג אישי: בעזרת שיתוף תכנים, חיבור לאנשים הנכונים, תוכלו למצב עצמכם כבעלי ידע, ולחזק את המוניטין.
- פיתוח מקצועי: לינקדאין מזמינה את המשתמשים להתמקד בפיתוח מקצועי בעזרת מערכת הלימוד והקורסים.
לסיכום...
לינקדאין, שנרכשה על ידי מיקרוסופט בשנת 2016, תעשה הכל כדי לשרת טוב יותר את בסיס המשתמשים המגוון. LinkedIn תשקיע יותר בבינה מלאכותית כדי לספק המלצות עבודה מותאמות אישית, תוכן והזדמנויות. לגבי הגיוס בלינקדאין, עכשיו שיש לה מתחרה חדשה (טוויטר) רשת X, היא תמנף עצמה עוד יותר. כמרצה ללינקדאין יותר מ -10 שנים, אני מודה שהיא מצליחה לעודד אותי בעולם הרשתות, וההתפתחות שלה מעוררת השראה.