אתמול 24.11.2015 התפרסמה כתבה על הנוכחות של עסקים קטנים ברשת. תוכלו לקרוא בהדגשה את דעתי על עידן בו החיפוש של מוצרים ושירותים מתנהל בעיקר ברשת, והצורך בנוכחות חזקה באינטרנט ועוד.
או שאתה שם, או שאתה לא קיים
"עסקים שאין להם נוכחות מקוונת מגדילים את הפער בינם לבין עסקים מתחרים ונשארים מחוץ לתמונה. עסקים קטנים שלא ילכו יד ביד עם החדשנות הטכנולוגית ייפגעו בטווח הארוך, ואלה שיאמצו את ההזדמנות להתחדש מול הלקוחות, יחוו, לדעתי, את הצמיחה הטובה ביותר", אומרת אורית שירה רונן, מומחית ומרצה מובילה לשיווק במדיה החברתית ולקידום אתרים ויועצת לחברות וארגונים להקמת תשתית דיגיטלית.
– איזו השקעה נדרשת מבעל עסק כדי להיות נוכח ברשת?
"היום רוב הלקוחות מחפשים מידע אודות מוצרים ושירותים ברשת. הנגישות, הזמינות וכמות המידע האינסופית באינטרנט הפכו את הרשת למאגר החיפוש הגדול ביותר, ולכן עסקים קטנים ללא נוכחות ברשת יישארו מאחור", אומרת רונן. "לא חייבים בהכרח אתר. אפשר לעשות זאת באמצעות דף עסקי ברשתות החברתיות. המהות של הרשתות החברתיות מתבססת על בניית אמון, פרסום תוכן בעל ערך שהמשתמשים ירצו לשתף, יצירת אינטראקציה ושיח חברתי סביב המותג.
"הרשתות החברתיות מתייעלות ומשתנות בקצב מהיר והן מכתיבות את הכללים, מה שדורש מבעלי העסקים להיות עם אצבע על הדופק ולשנות צורת חשיבה. אז גם עסקים ללא אתר אינטרנט יכולים ליצור במה חלופית במדיה החברתית, להיחשף לקהל גדול ולהעביר מסרים שיווקיים בהשקעה נמוכה יחסית".
להמשך קריאה: http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001083331