הרשת היא במה בינלאומית – רב לשונית, ועל אף שהשפה האנגלית היא השפה הנבחרת, על הרשתות החברתיות הפופולאריות להכשיר את הבית עבור משתמשים מכל העולם. פייסבוק מפרסמת כי 50% ממשתמשי הרשת אינם דוברים את השפה האנגלית ולכן היא עובדת במרץ על הכלי לתרגום פוסטים בדפים עסקיים ואף נעזרת במתרגמים מתנדבים מכל רחבי העולם. איך תרגמים פוסטים בדף עסקי בפייסבוק? כל השלבים במאמר הבא:
תרגום פוסטים בדפים עסקיים יעניק לכם הזדמנות לפנות אל קהלים בינלאומיים מבלי להקים מספר דפים עסקיים. נניח שהזנתם סטטוס המתורגם לשפה הספרדית, כאשר משתמש ספרדי 🙂 יגיע אל הדף, הוא יוכל לראות את הפוסט בשפה הרלוונטית לו בהתאם להגדרות, לאיזור המגורים ועוד.
פרסום פוסט בשפות שונות בדף עסקי, איך זה עובד?
1. גשו להגדרות של הדף העסקי ובחרו בשדה 'פרסום במספר שפות' (נמצא תחת לשונית 'כללי' בחלק התחתון).
2. לאחר ההפעלה, הקלידו את הפרסום ולחצו על האפשרות של כתיבת פוסטים בשפה אחרת (בחלק השמאלי התחתון).
לאחר הבחירה תיבת הטקסט תיראה כך. בחרו את השפה הרצויה אבל רגע לפני שאתם מפרסמים בדקו את התוצאה. קחו בחשבון שהתרגום של פייסבוק עדיין לוקה בחסר…
דף עסקי אחד או יותר?
חברות שפונות לשוק הבינלאומי מתקשות לנהל מספר דפים לכל קהל. אותו מנהל מדיה חברתית נדרש ליצור תוכניות תוכן לכל שפה ולנהל אותו (הרבה עבודה). אבל כמה כאלו יש? רובן יעדיפו לנהל את הדף העסקי בשפה האולטימטיבית – אנגלית. והנה…החלום של פייסבוק מתגשם…הכל קורה במקום אחד – דף עסקי בו כל קהל יצפה בתוכן על בסיס השפה המקורית שלו, אין צורך לנצל את הכלי למיקוד קהלים בפייסבוק לטובת התאמת תוכן לפי שפה כפי שעשיתם עד כה.
מיואשים מהתרגום האוטומטי? גם פייסבוק!
התרגום האוטומטי בפייסבוק לוקה בחסר והוא לא היחיד (נסו את ממשק התרגום של גוגל), ולכן פייסבוק מציעה לנו להיות חלק מקהילת המתרגמים ברשת, ומפרסמת 72 מדריכי שפות – כך שכל אחד יכול לקחת חלק בתהליך התרגום. במידה ויש לכם זמן פנוי, תוכלו לתרום לקהילה ואף לזכות בניקוד ובפרסים. פנויים? לחצו כאן
בהצלחה!