את אורית פגשתי לראשונה לפני שנתיים וחצי – בקורס מדיה חברתית… הידע שאורית הקנתה בקורס היה רחב מאוד והקיף בצורה מלאה את כל אמצעי השיווק במדיות החברתיות השונות, החל מפייסבוק, דרך טוויטר, יוטיוב ולינקדאין וכלה במדיות חברתיות של שיתוף תמונות כגון פליקר ועוד.
לצד הידע עצום שיש לאורית בשיווק במדיה החברתית, אחד היתרונות הבולטים שלה הוא הניסיון הרב שיש לה גם בכל מה שקשור ל-SEO וקידום אתרים, שמהווה נדבך בלתי נפרד מהשיווק במדיה החברתית, וגם בתחום זה תיבלה אורית במהלך הקורס והעניקה מהידע שלה.
לפרטים על הקורס לחצו על התמונה
גישת ההוראה של אורית מיוחדת במינה. היא לא מסתפקת בלימוד השיווק במדיה החברתית ברמה התיאורטית, אלא היא מקנה גם הרבה מאוד כלים מעשיים לעבודה שיווקית נכונה במדיה החברתית, והכי חשוב – לא רק שהיא אף פעם לא חוסכת מהידע העצום שיש לה, אותו צברה עם השנים והניסיון הרב שיש לה בתחום השיווק הדיגטלי, היא תמיד דואגת שכולם יבינו את החומר הנלמד, עד אחרון התלמידים. גם אם זה אומר שהיא תצטרך לשבת עם מישהו אחרי שנגמר השיעור.
לכל אורך הקורס הורגש שאורית היא מקור ידע בלתי נדלה. הדלת שלה תמיד הייתה פתוחה לשאלות ולקבלת עזרה בכל מה שקשור לשיווק בכלל ולמדיה חברתית בפרט.
[formidable id="14"]
הרושם העז שאורית הותירה בי לאחר הקורס, לצד הידע הרב שלה בכל מה שקשור לשיווק במדיה הדיגיטלית וקידום אתרים, הובילו אותי לחזור וללמוד איתה נושאים מתקדמים של קידום אתרים וקידום ממומן ב google וכיום אורית מדריכה אותי בנושאים אלו כחלק מעבודתי כמנהלת השיווק בחברה שבה אני עובדת.
אין לי ספק שכל מי שיבחר ללמוד עם אורית את כל אחד מהנושאים של שיווק דיגיטלי, בין אם מדיה חברתית או קידום אתרים, יזכה בידע רחב, תיאורטי ומעשי כאחד, והבנה מעמיקה בנושאים אלו שיתנו לו יתרון גדול במציאת עבודה ויישום מעשי של הידע בעבודת השיווק השוטפת.
יעל גבינט, מנהלת השיווק ב'אופק חדש מוצרי בריאות בע"מ'