מאיה - מעל ל 20 שנות נסיון בשיווק ממליצה על קורס מדיה חברתית
תגידו שלום למאיה, מנהלת בכירה עם נסיון של מעל ל 20 שנה בתחום השיווק והמכירות. כיום היא תלמידה בקורס מדיה חברתית, והיא רוצה לשתף אתכם על חוויות מהקורס ולמה קורס מדיה חברתית הוא קורס הכרחי לבכירים בארגונים ובחברות.
אין לכם זמן לצפות? קבלו את התמלול המלא:
"אהלן אני מאיה, ואני תלמידה בקורס מדיה חברתית של אורית רונן ואני כאן כדי לספר לכם הרבה יותר מזה להמליץ לכם לקחת חלק בקורס הזה בתור מי שעוסקת בתחום שיווק ומכירות יותר מ 20 שנה אני פשוט מבינה שהזירה שאני מתמודדת בה כיום היא שונה מבעבר
ומי שמנהל בכיר בחברה עוסק בתחום השיווק מכירות מבין שהצורך לדעת מדיה דיגיטלית ולהבין שיווק דיגיטלי הוא צורך הכרחי.
בתור מי שמקדמת אתרים של העסק שלי או בארגון שאני עובדת יש לי צורך בפרסונליזציה ובזיהוי הלקוחות שלי ובאיסוף נתונים נכונים וכל זה מהרשת, כבר לא מדפי זהב. והקורס של אורית זה מה שהוא נותן. מדובר בקורס שחלקו אולי תאורטי אבל ברובו הוא מעשי, אתה יושב ועובד, ויוצא עם כלים שמסייעים לך להתאגרף בזירה הזו במקצוענות.
אורית היא מקצועית, היא עניינית והיא בטח לא תעבוד עליך.
אני יושבת בכיתה הזו פעם בשבוע, כיתה נפלאה, כיף לנו ביחד, מצחיק לנו ביחד יש נטוורקינג משגע, בשורה התחתונה, כל שיעור אני יוצאת עם כלים שעוזרים לי לנהל את הספקים, את מי שמקדם לי את האתר, מי שמנהל את דף הפייסבוק והאינסטגרם ואת כל השיווק הדיגיטלי בין אם אתה צריך את זה לעסק שלך או בין אם מנהל אנשים שעושים את זה עבור הארגון בו אתה עובד, אני ממליצה לך להגיע לקורס של אורית לקחת חלק."
קורס מדיה חברתית וסדנאות דיגיטל
קורס מדיה חברתית
הדרישה למנהלי מדיה חברתית היא עצומה ומצריכה מנהלי מדיה חברתית בעלי ידע מקצועי במגוון רשתות חברתיות ( בעבר פייסבוק הספיקה). כיום קיים סנכרון מלא בין מחלקת השיווק למנהלי המדיה חברתית. בואו לרכוש מקצוע מבוקש.
סדנת Instagram
אינסטגרם - רשת חברתית חסרת מעצורים, צבעונית וממגנטת. דורשת יותר תמונות וסרטונים ולא מתפשרת על האשטאגס. מעוניינים להרחיב את הידע באינסטגרם? לחצו כאן
סדנת Linkedin
לינקדאין - רשת חברתית עסקית מובילה בעולם שהחליפה את התפקיד בשנים האחרונות ממגייסת משרות למשווקת רשמית. על השיווק בלינקדאין, אפשרויות הגיוס, נטוורקינג ועוד.
סדנת פרסום ב Facebook
פייסבוק היא הרשת החברתית הכי פופולארית בישראל. די מנסה להיכנס לנעליה של גוגל ומציעה שלל כלים לפרסום ולשיווק עסקים ולמיתוג עצמי, במה לחדשות וקהילות