מומחית לשיווק דיגיטלי ומנטורית לעסקים, מובילת קורס שיווק דיגיטלי, מרצה ללינקדאין, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר, פינטרסט, גיוס עובדים, קידום אתרים, יוטיוב ועוד. 052-6351675.
גיוס עובדים באמצעות הסלולר – סמארטפונים – טלפונים חכמים – מייצג שינוי חיוני באופן שבו חברות ניגשים לתהליכי הגיוס דיגיטליים. ככל שהשימוש בסמארטפונים ממשיך לתפוס תאוצה בכל העולם, המסע לגיוס עובדים מסתגל לשימוש בניידים לטובת מסעות הגיוס. אסטרטגיית גיוס בסמארטפונים לא רק מרחיבה את טווח ההגעה למועמדים פוטנציאליים, אלא גם תואמת את אורח החיים של מחפשי העבודה הדיגיטליים המצפים לאינטראקציות מהירות וחלקות.
גיוס באמצעות טלפונים חכמים כרוך במינוף פלטפורמות ואסטרטגיות ספציפיות מותאמות ניידים, כמו גיוס ברשתות חברתיות שהגישה אליהן דרך סמארטפונים היא טבעית: גיוס בלינקדאין, גיוס בפייסבוק, גיוס באינסטגרם וטיקטוק זוכים לבמות פרקטיות הן מצד האורגני והן בממומן. בנוסף, ערוצי המדיה החברתית הם ויראליים, ושיתופים ותיוגים מצד עובדים (ראו ערך שגרירי מותג / מיתוג מעסיק) ו/או מועמדים, יובילו את המודעות לאנשים שאולי לפני כן לא היתה דרך להגיע אליהם… (למשל בתהליך גיוס מתנדבים לעמותות ההפצה בסלולר היא וויראלית ויכולה להגיע לאלו שאינם פעילים ברשתות, וגם בגיוס עובדים לסטארטאפים).
כמרצה לגיוס עובדים בקורסים למנהלי גיוס ומחלקת משאבי אנוש HR, אני מזהה את ההצלחה במסעות גיוס הכוללים שימוש בסמארטפונים (למשל שליחת סקר למועמד בנייד, הזמנה לראיונות ועוד).
שילוב גיוס סלולרי באסטרטגיות הגיוס הדיגיטלית, מעניקה לארגונים אופציה להגדיל משמעותית את הנגישות והאטרקטיביות לכוח עבודה בעל ידע טכנולוגי, כח אדם צעיר ולא רק.