מומחית לשיווק דיגיטלי ומנטורית לעסקים, מובילת קורס שיווק דיגיטלי, מרצה ללינקדאין, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר, פינטרסט, גיוס עובדים, קידום אתרים, יוטיוב ועוד. 052-6351675.
הגיוס הדיגיטלי שינה את פני החברה מכל מיני זוויות, והקורונה ביססה אותו כערוץ המוביל לגיוס עובדים ולחיפוש עבודה. הוא ידידותי, נוח ופשוט לכולם. למנהלי משאבי אנוש נוצרו מסלולים חדשים לאיתור מועמדים המציעים חסכון בזמן, תקשורת יעילה, כלים לניתוח תנועה ומעורבות, טכנולוגיות משולבות ואוטומציות.
ישנם מספר נושאים שמשפיעים על הצלחת הגיוס הדיגיטלי, ביניהם: שימור עובדים, פיתוח מקצועי ומיתוג מעסיק. מנהלי גיוס או מנהלי משאבי אנוש שמתמקדים בפרסום מודעות דרושים והפצה ברשתות חברתיות לא באמת מבינים את הכח של הגיוס הדיגיטלי ומפספסות את הדרך למותג מעסיק מנצח.
ב-6 השנים האחרונות אנחנו עדים לסיורים וירטואליים במקומות עבודה, סרטוני וידאו, הומור, סקרים ותוכן שפרץ גבולות ומככב בסטוריז וברילסים. האם צריך לצאת במסע פרסום לעובדי החברה? איך מתגברים על הפחד מהתלות בהם? מפנימים שגיוס דיגיטלי הולך יחד עם הזירות החברתיות, מתמקדים בהגדרת קהלים מדויקים, יוצרים תוכן מרתק ומקפידים על מוניטין חיובי.
אסטרטגיית הגיוס הדיגיטלי כוללת הגדרת יעדים, מחקר וניתוח, בחינת ערוצים, איתור משפיענים בארגון (שגרירי מותג), מיתוג מעסיק, שימור ופיתוח עובדים. מנהלי משאבי אנוש וגיוס צריכים לצלול פנימה, לזהות חולשות וחוזקות של הארגון, להקשיב לעובדים, לבחון את התרבות. ראיה מקיפה על המתרחש בארגון ומחוצה לו (מה כותבים או אומרם עליהם), שיח עם העובדים, בחינת שיעורי נטישה והכרת האתגרים הם אלו שיכינו את הקרקע ליצירת תכנית.
התקדמות הטכנולוגיה חוללה מהפכה בתהליכי הגיוס וזו הסיבה שמנהלי משאבי אנוש וגיוס חייבים לרכוש מיומנויות גיוס חדשות. בקורסים ובסדנאות למנהלי גיוס ומנהלי HR שאני מנחה, משתתפות נשים מובילות ממחלקות משאבי אנוש שזיהו צורך מקצועי ואישי כאחד למינוף הפעילות באמצעות כלים מעשיים לפיתוח ההון האנושי, מינוף מותג המעסיק וקידום יוזמות. הן חוקרות, מתאמתות ומתעמתות עם הקיים, מגלות דרכים יצירתיות לגיוס, משלבות ידע קודם עם ידע חדש. במהלך הסדנה או הקורס, הן לומדות לחשוב אחרת, משתתפות בסיעור מוחות ומגלות עולם חדש של הזדמנויות.
עובדים מרוצים ומאושרים הם נכס עצום. הם מקרינים את זה החוצה ומעודדים תחרות בריאה וצמיחה. השייכות החברתית היא צורך אנושי בסיסי, ואלו שיעודדו אותה יתפתחו מהר. גופים שמלבים שייכות חברתית של עובד מצליחים יותר. ביצועי העבודה עולים, שביעות הרצון וההמלצה על מקום העבודה גדלים, תחלופת העובדים פוחתת וגם הדרישה לימי מחלה. בשורה התחתונה – יש כאן חתיכת רווח. ועוד… עובדים שמרגישים שייכות ירצו לגביר את המעורבות בצורה טבעית, הם ישתפו תוכן ממקום העבודה, יעזרו בתהליך הגיוס, יפתחו אוזניים ופיות, ישכנעו חברים, ישתפו מודעות דרושים, ייצרו שיח חיובי ברשת על המותג וישתדלו להיות השגרירים הכי טובים. הזרימה האורגנית הזו היא פנטזיה של כל מותג.
בדיקות, בדיקות, בדיקות. הבחינה העצמית היא כ"כ חשובה, כשאתם מודעים למכשולים, קל לקפוץ מעליהם. אספו מידע, נתחו את הפעילות הקיימת, נהלו סיעור מוחות במחלקת משאבי האנוש והגיוס, אח"כ מול השיווק. אחרי הגדרת הצרכים, צרו קבוצות מיקוד של עובדים (מומלץ), לקבלת דגשים, דעות ורעיונות. ככל שתאספו יותר מידע מהם, תוכלו ליצור אסטרטגיה מוצלחת יותר.
למנהלי גיוס ומשאבי אנוש יש ידע עצום לגבי אנשים, מיון והתאמה. בסדנאות למחלקת גיוס ומשאבי אנוש שאני מעבירה, תוכלו למצוא כאלו שיכולות לדייק את העשייה בזירות הדיגיטליות ולא רק. החל מביצוע מחקרים אילו אתרי דרושים מתאימים, נוסחי מודעות, בניית אסטרטגיית גיוס ועד הכרת קהלים ואפיונם בדרכים אחרות ממה שהכרתם עד כה. לסדנת גיוס דיגיטלי או סדנת מיתןג מעסיקים הקליקו.
מחלקת משאבי אנוש יקרה, הדיגיטל מעניק לך במה עצומה ליצירת דפי קריירה ממוקדים, איזורי משרות, פרסום בקבוצות, סטוריס ורילסים וכל הכלים הנחוצים להפצת תוכן וניהול תקשורת. אין מקום לחסימה יצירתית, לרגליים קרות ולחרדה ממוניטין שלילי אם בחנתם את מצבכם לפני שיצאתם החוצה.
לינקדאין - רשת חברתית עסקית מובילה בעולם שהחליפה את התפקיד בשנים האחרונות ממגייסת משרות למשווקת רשמית. על השיווק בלינקדאין, אפשרויות הגיוס, נטוורקינג ועוד.
לינקדאין למגייסים: איך לעבוד עם הכלים שלינקדאין מציעה לגיוס עובדים, חיפוש מתקדם, עבודה עם ממשקי הגיוס בלינקדאין - לינקדאין ריקרוטר, נוסחי פניות, ניתוח ובקרה ועוד - מותאם למגייסים, מחלקות ומנהלים.
אינסטגרם - רשת חברתית חסרת מעצורים, צבעונית וממגנטת. דורשת יותר תמונות וסרטונים ולא מתפשרת על האשטאגס. מעוניינים להרחיב את הידע באינסטגרם? לחצו כאן
פייסבוק היא הרשת החברתית הכי פופולארית בישראל. די מנסה להיכנס לנעליה של גוגל ומציעה שלל כלים לפרסום ולשיווק עסקים ולמיתוג עצמי, במה לחדשות וקהילות